welke lamp voor fietsen in het donker

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
stoffie
Mountainbiker

Sigma Mirage Evo + Evo X Pro

Post by stoffie »

wie weet er waar je de Sigma Mirage Evo kan zien en kopen in 't kortrijkse of 't ieperse ? Noch Sportivo, Megacycle, Decathlon, Heny, Noyelle,.... hebben dat binnen...
cimicke
Mountainbiker

Post by cimicke »

bij mij gaat het ff in het bos of landwegen zijn. K moet nog een nachtwandeling uitstippelen (en dan ook nog gaan controleren s nachts).

Die lampen die er voorheen opstonden heb ik nog, maar meer licht zou welkom zijn. Ik had al een (goeiekope) fietslamp en ne penlite vast aan t stuur gebonden maar t is niet ideaal en heeft nog niet bijster veel licht. (smalle bundel)

Kun je die dingen op de fiets installeren zonder je kabels weg te duwen en dergelijke?
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

de mirga is goed maar na een anderhalf uur rijdne met de far aan is de baterij toch wel leeg. dit vind ik namelijk het grootste nadeel.

Mijn veloboer in heeft de mirage, maar daar is het wel meer dan 54€ het is er 70€ als ik me niet vergis.

Tis in koekelare.
Byorka
Mountainbiker

Post by Byorka »

Ik heb een handleiding gekregen om hallogeen lampen van die spotjes in huis om te bouwen voor op de fiets. Dat ga ik eens proberen. We houden jullie op de hoogte
Post Reply