groeten
Training: Spinning
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- leffingenoartje
- Kerstman
- Tommie
- Mountainbiker
- Location: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva
Ja mss voor de verveling is dat mss wel goed. K zet dan altijd de radio aan. Maar k moet wel zeggen dat ik terug naar de zomer uitkijk. Terug buiten trainen!Eric B wrote:Das wel waar Tommie maar als ge al ne keer of 5 per week op de rollen zit is de spinning wel eens een toffe afwisseling ...
Wordt dan ook enkel in de winter gedaan bij mij ...
Eric
Ik spin 2 tot 3 x in de week en je maakt het voor jezelf zo zwaar als je wil. De draaiknop is uw versnelling en loop uzelf niet voorbij. Hartslagmeter is nuttig en het in groep trainen motiveerd wel.
Je moet dat leren hé. 't is inderdaad zeer intensief, en in het begin zeg je inderdaad: wat is me dat ben ik nu zo slecht bezig of heb ik nu echt zo intensief gefietst? Ik denk dat ik nu een evenwicht gevonden heb om ook een middelzware trainig al spinnend te doen.
Bij ons (Fyzix) worden er winterspinnings georganiseerd : 1,5 tot 2u aan een lage hartslag (140-160 max), goed voor vetverbranding.
Bij de andere spinninglessen ga je toch regelmatig eens in het rood.
Je moet dat leren hé. 't is inderdaad zeer intensief, en in het begin zeg je inderdaad: wat is me dat ben ik nu zo slecht bezig of heb ik nu echt zo intensief gefietst? Ik denk dat ik nu een evenwicht gevonden heb om ook een middelzware trainig al spinnend te doen.
Bij ons (Fyzix) worden er winterspinnings georganiseerd : 1,5 tot 2u aan een lage hartslag (140-160 max), goed voor vetverbranding.
Bij de andere spinninglessen ga je toch regelmatig eens in het rood.
- marzokki NQH
- Mountainbiker
Post by marzokki NQH »
mja, ik kan het mij ook niet zo goed voor de geest halen
is da gewoon een uur op een fitness-zaal-hometrainer-geval hoge frequentie draaien ofzo?
is da gewoon een uur op een fitness-zaal-hometrainer-geval hoge frequentie draaien ofzo?