Ik ben terug van de reis en heb wel eens zin in een ritje? Dus tijd om eens af te spreken denk ik.
Aan jullie de plaats, datum en uur om af t spreken?
Rudy VdE.
omstreken gent
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
Hallo,
De herders gaan de Bloso Zottegem rit vandaag eens proberen (woensdag 24/8/20005). We hebben om 18u (stipt) afgesproken op de parking daar. Tot dan ?
Greetz
Herder Ben
http://www.herders.be
De herders gaan de Bloso Zottegem rit vandaag eens proberen (woensdag 24/8/20005). We hebben om 18u (stipt) afgesproken op de parking daar. Tot dan ?
Greetz
Herder Ben
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
Ik hoor net dat er reeds regen is in Oudenaarde ... dit gaat dus niet door, mietjes dat we zijnHerder Ben wrote:De herders gaan deze Bloso Zottegem rit vandaag eens proberen (woensdag 24/8/20005). We hebben om 18u (stipt) afgesproken op de parking daar. Tot dan ?
- dipdup
- Mountainbiker
1.
iemand zin om vandaag nog te gaan rijden? ik moet wel zeggen dat ik bijna de hele zomer heb stilgestaan, kzou me moeten schamen, maja had problemen met de bike en in augustus jobke, dusja... ==> conditie is dus niet 100% . ma kwil nu nog een maandje goed rijden en kdenk dat ik eens deze winter ga rijden ook, warme kleertjes kopen , mss bike verkopen en nieuwe aanschaffen, valt nog te zien.
dus wie zin heeft, laat iets weten ...
2.
ik ben eigelijk nog steeds van plan om samen met geintresseerde mensen en die er ook tijd willen insteken om een clubke op te richten, aangezien er in het gentse niet echt veel zijn en er wel genoeg potentiële leden zijn voor een nieuwe club. (denk ik toch). Vorig jaar is de poging om een club op te richten mislukt (beethoven zal zich dit wel herinneren)
greetz david
iemand zin om vandaag nog te gaan rijden? ik moet wel zeggen dat ik bijna de hele zomer heb stilgestaan, kzou me moeten schamen, maja had problemen met de bike en in augustus jobke, dusja... ==> conditie is dus niet 100% . ma kwil nu nog een maandje goed rijden en kdenk dat ik eens deze winter ga rijden ook, warme kleertjes kopen , mss bike verkopen en nieuwe aanschaffen, valt nog te zien.
dus wie zin heeft, laat iets weten ...
2.
ik ben eigelijk nog steeds van plan om samen met geintresseerde mensen en die er ook tijd willen insteken om een clubke op te richten, aangezien er in het gentse niet echt veel zijn en er wel genoeg potentiële leden zijn voor een nieuwe club. (denk ik toch). Vorig jaar is de poging om een club op te richten mislukt (beethoven zal zich dit wel herinneren)
greetz david
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
Hallo,
Morgen (woensdag 31/08/05) hebben de Herders (Ben, Frederik, Sven) afgesproken voor de Bloso rit in Zottegem.
We spreken af op de parking van de Bevergemse vijvers om 18u stipt...
Wie heeft er zin om samen met ons te mountainbiken? Laat gerust een bericht op het forum of via onze site.
Groeten
Herder Ben
Morgen (woensdag 31/08/05) hebben de Herders (Ben, Frederik, Sven) afgesproken voor de Bloso rit in Zottegem.
We spreken af op de parking van de Bevergemse vijvers om 18u stipt...
Wie heeft er zin om samen met ons te mountainbiken? Laat gerust een bericht op het forum of via onze site.
Groeten
Herder Ben
Mocht het eens passen wil ik wel ne beetje gaan biken in de omgeving effe afspreken dan voor ne zaterdag of zondag naargelang het beste zou passen of op een namiddag in de week dan zie ik wel wat er uit het parcourtje te halen is. Ik woon niet ver van station en de Heuvelpoort te Gent
Groetjes Rudy VdE.
Groetjes Rudy VdE.