Omgeving Antwerpen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Den traagste
- Mountainbiker
Post by Den traagste »
Zit al een tijdje te gluren op het forum. Ben nu eindelijk ingelogd. Ik ben van aartselaar en weet een heel leuk toereke in de omgeving van Boom. Is wel maar een kleine 30 km, maar zitten toch veel leuke (soms technische) stukjes in. Geloof het of niet, maar je kan er zelfs enkele klimmetjes in doen.
Is dat off - road?Den traagste wrote:Zit al een tijdje te gluren op het forum. Ben nu eindelijk ingelogd. Ik ben van aartselaar en weet een heel leuk toereke in de omgeving van Boom. Is wel maar een kleine 30 km, maar zitten toch veel leuke (soms technische) stukjes in. Geloof het of niet, maar je kan er zelfs enkele klimmetjes in doen.
- Luc
- Mountainbiker
Als dat off road is moeten we dringend eens afspreken ! Zo kunnen Willy en ik eindelijk ook eens samen een tochtje doenWilly D wrote:Is dat off - road?Den traagste wrote:Zit al een tijdje te gluren op het forum. Ben nu eindelijk ingelogd. Ik ben van aartselaar en weet een heel leuk toereke in de omgeving van Boom. Is wel maar een kleine 30 km, maar zitten toch veel leuke (soms technische) stukjes in. Geloof het of niet, maar je kan er zelfs enkele klimmetjes in doen.
- JanJ
- Mountainbiker
Hey,Den traagste wrote:Zit al een tijdje te gluren op het forum. Ben nu eindelijk ingelogd. Ik ben van aartselaar en weet een heel leuk toereke in de omgeving van Boom. Is wel maar een kleine 30 km, maar zitten toch veel leuke (soms technische) stukjes in. Geloof het of niet, maar je kan er zelfs enkele klimmetjes in doen.
Ik ben van wilrijk. Ge moogt mij dat toerke eens uitleggen, want ik ben wel geinteresseerd in een leuk off-road toerke in de buurt.
Jan
count me inLuc wrote:Als dat off road is moeten we dringend eens afspreken ! Zo kunnen Willy en ik eindelijk ook eens samen een tochtje doenWilly D wrote:Is dat off - road?Den traagste wrote:Zit al een tijdje te gluren op het forum. Ben nu eindelijk ingelogd. Ik ben van aartselaar en weet een heel leuk toereke in de omgeving van Boom. Is wel maar een kleine 30 km, maar zitten toch veel leuke (soms technische) stukjes in. Geloof het of niet, maar je kan er zelfs enkele klimmetjes in doen.![]()
![]()
- Den traagste
- Mountainbiker
Post by Den traagste »
Ben er niet zo goed in, maar ik schat toch voor 65 à 70 % off-road. Dat is vertrekkende van bij mij thuis. De stukken weg zijn ook meestal rustig (weinig autoverkeer) en landelijk. Ik wil gerust eens afspreken, maar 't zal niet voor dit weekend zijn wegens andere bezigheden. Misschien volgende week?
Antwerpenaars verenig u,
ikke hobokenaar laatste 3 jaar (vroeger wonende in Herentals)
Stel voor ergens samenkomen op zondag 7 uur gezamelijk naar een mtbrit te rijden met auto , en daar de rit te rijden
ben zelf aangesloten bij club zie www.wtcvossenberg.be wij zijn reeds met een man of 9 en is aanrader ,ook omdat je op plaatsen komt waar je anders nooit rijd , zoals in de bossen van Aarschot,rillaar,mol
doe dit wekelijks vertrek +/- toerrit ter plaatse 8 uur ben terug in antwerpen om 12 +/-
voordeel is dat je prof kledij kunt verkrijgen van club niet gratis (anders staat heel belgie daar) maar wel goedkoop
in zomer bevindt ik me op de baan met koersfiet , rvv, luik basten luik,
cruiquilion enz ......

ikke hobokenaar laatste 3 jaar (vroeger wonende in Herentals)
Stel voor ergens samenkomen op zondag 7 uur gezamelijk naar een mtbrit te rijden met auto , en daar de rit te rijden
ben zelf aangesloten bij club zie www.wtcvossenberg.be wij zijn reeds met een man of 9 en is aanrader ,ook omdat je op plaatsen komt waar je anders nooit rijd , zoals in de bossen van Aarschot,rillaar,mol
doe dit wekelijks vertrek +/- toerrit ter plaatse 8 uur ben terug in antwerpen om 12 +/-
voordeel is dat je prof kledij kunt verkrijgen van club niet gratis (anders staat heel belgie daar) maar wel goedkoop
in zomer bevindt ik me op de baan met koersfiet , rvv, luik basten luik,
cruiquilion enz ......
-
Thomas1968
- Mountainbiker
Post by Thomas1968 »
Ik woon in Mortsel. Ik wil dat tochtje ook wel leren kennen.Rocko de Rider wrote:count me inLuc wrote:Als dat off road is moeten we dringend eens afspreken ! Zo kunnen Willy en ik eindelijk ook eens samen een tochtje doenWilly D wrote: Is dat off - road?![]()
![]()
![]()
![]()
- Den traagste
- Mountainbiker
Post by Den traagste »
zullen in de loop van de week eens afspreken voor volgend weekend. moet nog overeen komen met vrouw en kinders
. Kunnen afspreken aan kerk in aartselaar. tijdstip volgt nog. jullie mogen ook een voorstel doen, maar ik kan alleen zaterdag of zondagvoormiddag.
Hmm nog mensen uit Hoboken hier blijkbaar? Woon zelf achteraan in Polderstad en ben 21 jaar.
Ik heb spijtig genoeg door een rugblessure de laatste 3 jaar weinig aan sport kunnen doen, eindelijk is die terug een beetje genezen, ben nu al sinds mei terug aan het revalideren door te lopen, fitnessen, spinnen en occasioneel te gaan fietsen.
Direct de fietsmicrobe terug te pakken, begin ik weer met mountainbiken, stelen ze gdvd mijn fiets vorige week op de groenplaats
Hij hong nochtans vast met een Abus granite lock.
Nuja ondertussen een nieuwe fiets gaan halen, wat aan het rondsurfen op internet voor parcours en eventueel een groepje om mee te gaan fietsen, kom ik deze topic hier tegen, blijkbaar zijn er genoeg mensen uit de omgeving rond Antwerpen om eens occasioneel te gaan fietsen.
@Snoopy, die club lijkt me alvast zeer interessant, veel leuker om te gaan mountainbiken met een aantal mensen! Waar ergens uit Hoboken ben jij?
@Den traagste, die rit lijkt voor mij alvast perfect om eens te testen hoe de conditie is na 3 maanden training, wanneer denk je te kunnen gaan?
Ik heb spijtig genoeg door een rugblessure de laatste 3 jaar weinig aan sport kunnen doen, eindelijk is die terug een beetje genezen, ben nu al sinds mei terug aan het revalideren door te lopen, fitnessen, spinnen en occasioneel te gaan fietsen.
Direct de fietsmicrobe terug te pakken, begin ik weer met mountainbiken, stelen ze gdvd mijn fiets vorige week op de groenplaats
Nuja ondertussen een nieuwe fiets gaan halen, wat aan het rondsurfen op internet voor parcours en eventueel een groepje om mee te gaan fietsen, kom ik deze topic hier tegen, blijkbaar zijn er genoeg mensen uit de omgeving rond Antwerpen om eens occasioneel te gaan fietsen.
@Snoopy, die club lijkt me alvast zeer interessant, veel leuker om te gaan mountainbiken met een aantal mensen! Waar ergens uit Hoboken ben jij?
@Den traagste, die rit lijkt voor mij alvast perfect om eens te testen hoe de conditie is na 3 maanden training, wanneer denk je te kunnen gaan?