Dan heb je nog net samen met ons op de camping gestaanGeut wrote:Kent er iemand daar mss enkele uitgestippelde tochten ?
Zo zonder gids, mijn lief gaat ook mee biken maar dan op een laag pitje.
Tis mss overdreven om direct met een hoopje prestatiegerichte duitsers op pad te gaan, dan worden we alleen maar vies bekeken denk ik.
Wij zitten daar (Torbole => camping bellavista) van 23/07 tot 29/07 voor een weekje surf en bike plezier, als er nog belgen (of nederlanders) zijn kunnen we er altijd eentje gaan drinken daar bij Mecki.
Greetz
Dieter
tip voor technische jongens: torbole naar arco daar de route zoeken die langs de montevelo af naar arco terug loopt. Dan boven op de berg staat er een bordje met in het rood op arco MTB en een veloke, staat recht de bos in zonder echt pad. Iets verder wordt dat wel een pad en komt het uit op een stuk groot stuk blanke rots waar dan de route over loopt. Sticky banden en dikke schijven aan te raden maar wel zeer vet!
Tip voor met de vriendin: in malchesine de lift naar de baldo nemen en dan afdalen, gaat heel vlot. Dit heb ik dit jaar ook met mijn niet-veel-bikende vriendin gedaan en die vond het heel fijn.

ook al zijn niet alle afdalingen beginner vriendelijk (ikke op de foto)
Volgend jaar zelfde plaats zelfde tijd!
greetz
bettes