THEUX

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

idd ja, volgende keer moeten we eens samen gaan dan ofzo,
Aan die boerderij ben ik nog naar boven gefietst, maar ietske terug als je zo van het brede pad overging naar dat smalle paadje was er zo een heel kort steil stukske, dat is niet gelukt. Dat heen en weer rijden over die dikke stenen is wel goed om je techniek bij te schaven.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Misschien dinsdag nog eens tot daar rijden.
Nog volk met verlof?
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Het gaat er waarschijnlijk nog vettig bijliggen 2 dagen na den Bataille !
mario
Mountainbiker

Post by mario »

Als jullie naar op de fiets kunnen blijven op dat stukje waarover Kawa het heeft...(net voor die melkwagen) awel chapaeu!! dat moet je mij toch eens laten zien. Toen ik er was lag het wel zeer vettig, en de afgevallen rotte bladeren maakten die stenen spiegelglad...onmogelijk volgens mij in die omstandigheden. (en met RR's)

Mario
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Supernaut wrote:Het gaat er waarschijnlijk nog vettig bijliggen 2 dagen na den Bataille !
Niet aan gedacht, idd.
Misschien toch maar een weekske uitstellen, het gaat nu toch kunnen opdrogen als ik het weerbericht moet geloven [-o<

Bij deze verplaatst naar volgende week
Spyder
Mountainbiker

Post by Spyder »

kawa wrote:
Supernaut wrote:Het gaat er waarschijnlijk nog vettig bijliggen 2 dagen na den Bataille !
Niet aan gedacht, idd.
Misschien toch maar een weekske uitstellen, het gaat nu toch kunnen opdrogen als ik het weerbericht moet geloven [-o<

Bij deze verplaatst naar volgende week
als ge volgende week gaat kom'k mee ;)
dan heb'k normaal morgenpost en kan'k vanaf 14u meekomen !
ma mss is da telaat voor u...

greetz
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

#-o heb juist eens gekeken wanneer ik moet werken volgende week.
gaat dus ook niet lukken.
druk druk druk, dan maar effe op zijn beloop laten, we zien wel.
Spyder
Mountainbiker

Post by Spyder »

kawa wrote:#-o heb juist eens gekeken wanneer ik moet werken volgende week.
gaat dus ook niet lukken.
druk druk druk, dan maar effe op zijn beloop laten, we zien wel.
ochja laat maar weten , desnoods in een weekend ergens ;)
wikker
Mountainbiker

Post by wikker »

Na hier in ons Holland zoveel goeds hebben te gelezen over de route in Theux, er toch maar eens heengebold. Lekkere afstand ( 57 km), lekker weer, nu nog een mooie route. En dat was het!!! Leuke technische klimmetjes, maar ook lekkere lange klimmen, idem dito met de afdalingen. Nog twee van jullie landgenoten voorbij gestoomd, wat mijn mannelijke trots alleen maar goed deed. Totdat ik zo'n kilometer of 10 voor het eind mijn achterband klapte, plakken was niet meer mogelijk, maar geen nood, een slimme Hollander heeft altijd een paar reservebandjes bij zich........ maar dan wel van zijn racefiets :oops:
Daar ging mijn mannelijke trots!!! Wat een afgang zeg. Gelukkig bleek ik redelijk dicht bij Theux te zijn, wat mijn aftocht nog enigszins dragelijk maakte.
Maar terugkomen om hem in totaal te rijden zal ik zeker!!!!!!!!!!!!
mudbuster
Mountainbiker

Post by mudbuster »

@wikker
wij waren waarschijnlijk de 2 belgen die je zogezegd "voorbij gestoomd" hebt na een social talk. blij u te zien op onze nationale trots der mtb-site

het was inderdaad mooi weer en een heel leuk tochtje
de bepijling kan enigzins beter, kortom ze zijn heel zuinig met hun bordjes
mijne collega heeft ook lek gereden (den blubberduck) maar met het juiste materiaal op zak konden lekker verder zetten op onze mtb de technische beklimmingen zijn klimmetjes op losse keien en rotsen, een paar hele mooie afdalingen waar je zeker brokken kunt maken aan uwen velo als ge niet oppast.
een mooie tocht , afwisselend en inderdaad een pittig klimmetje op het eind
een aanrader
wij zijn gestart op blauw en dan na een kilometer of 10 overgeschakeld op rood
Post Reply