Ge hebt daar een punt Jo, maar laat ons ook eerlijk zijn. Ook voor de wedstrijdrijders zal dit een hindernis vormen, al die toerrijders die op hun gemakske van de omgeving genieten. Ok, iedreen gaat er last van hebben, maar toch. Gewoon om frustraties bij beide partijen te voorkomen had een groepsstart voor het begin van de toertocht beter geweest. Dit is een punt waar de bond volgende keer mss wat meer aandacht aan zou kunnen besteden, maar laten we daarom niet de hele organisatie afbreken. Zoals Jo al aangeeft zal er in dit geval een aanpassing van de toerrijders moeten komen.Als ge naar daar gaat , weet je dat het zo kan zijn en dan moeten ze niet zagen . TT rijders moeten zich ook eens aanpassen he .
11/9/2005 hotton
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Guest
Post by Guest »
jo wrote:27€ is het tochkawa wrote:Deze prijs is enkel voor het BK om misverstanden te vermijden. Gelukkig maar, ik had al bijna afgezegd.Fluffy wrote:
En de prijs vind ik ook wat overdreven... 32 euro!!
TT kost gelukkig wat minder.
TT/chrono kost 5€ voor 30 en 60km, 10€ voor 90km.
Komt nog 5€ bij voor niet-vergunninghouders
tweeendertig euro voor een chrono waar je op hetzelfde parkoers zit als de tt rijders ??????
die voor de eerste keer georganiseerd wordt ????
32 euro ????? zijde gijlie allemaal ZOT geworden ????????
Dit heeft NIKS meer met mountainbiken te maken, maar alles met pure geldklopperij. djeezes toch, waar gaan we in godsnaam naar toe ???
Dit heeft NIKS meer met mountainbiken te maken, maar alles met pure geldklopperij. djeezes toch, waar gaan we in godsnaam naar toe ???
Lees toch eens alles en dan zie je dat je geen 32€ moet betalen, heb het al 2 keer gepost. Die 32€ is enkel voor het BK zonder vergunning.Iegienie wrote:tweeendertig euro voor een chrono waar je op hetzelfde parkoers zit als de tt rijders ??????
BK 27€
Hier meer info:
http://www.xlr8cup.be/ned/inscription.html
Voor u is't misschien 27, maar voor iemand zonder vergunning is't 32... 't Is niet omdat gij een vergunning hebt, dat iedereen dat heeft hé...kawa wrote: Lees toch eens alles en dan zie je dat je geen 32€ moet betalen, heb het al 2 keer gepost. Die 32€ is enkel voor het BK zonder vergunning.
BK 27€
Hier meer info:
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Als iedereen wegblijft omdat't veel te duur is kan ik mss op't podium geraken...

en legt u ne keer uit waarom BK rijders 32euro moeten betalen en chrono rijders een mooie prijs van 10euro.kawa wrote:Lees toch eens alles en dan zie je dat je geen 32€ moet betalen, heb het al 2 keer gepost. Die 32€ is enkel voor het BK zonder vergunning.Iegienie wrote:tweeendertig euro voor een chrono waar je op hetzelfde parkoers zit als de tt rijders ??????
BK 27€
Hier meer info:
Is dat dus 22euro per deelnemer voor de bond en voor prijzengeld voor de toppers (die dan nog geen deelnemingsgeld moeten betalen, want daarvoor hebben ze sponsers) ???
Soit, toeter eigenlijk allemaal niet toe, de marathonrijders hebben eigenlijk keuze genoeg dat weekend...
Wat een discussie, waarom??Fluffy wrote:Voor u is't misschien 27, maar voor iemand zonder vergunning is't 32... 't Is niet omdat gij een vergunning hebt, dat iedereen dat heeft hé...kawa wrote: Lees toch eens alles en dan zie je dat je geen 32€ moet betalen, heb het al 2 keer gepost. Die 32€ is enkel voor het BK zonder vergunning.
BK 27€
Hier meer info:
Ik betaal daar slechts 12€, ik rij geen BK en heb geen vergunning.
Volgens mij zelfs maar 5€, ik denk niet dat die 7€ erbij komt voor de toerrijders.
Niemand heeft toch gezegd dat het hier enkel om het BK ging....
misschien een idee om dat via mountainbike.be te organiseren ?maurice wrote:zeg mannen, nu is het genoeg geweest.Nu a.u.b geen gedoe meer over die prijzen. Als ge het te duur vind, blij dan gewoon weg.
Da's dan direct een signaal voor de organisatie.
een black-list van organisatoren die te veel geld vragen voor hun rit ? vanaf een bepaald bedrag per km -> op de lijst !!!
want een paar personen die wegblijven, tja, maar een georganiseerde groep, das al een veel duidelijker signaal he.