Van waar zijn jullie?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

Achterna wrote:
Biker Zjé wrote:Ik versta da niet hoor !
Ge moogt bij ons nie buitenkomen of ge rijdt nen biker omver...en toch ben ik den enige van Hulshout ???
Arre...nu toch ene geregistreerd.
Wij zitten hier op fietsafstand van Aarschot, Langdorp Westerlo en Herentals. Dus bikemogelijkheden genoeg...
Ah ja, volgens mijn identiteitsbewijs 41, volgens uitzicht 31 en ik voel me der nog 21.
T'is te zien dat ge van Hulshout bent :P
En mijn vader is pas gestopt toen hij ne schone, ne slimme en ne goeije had da was ik dus. :^o

Ben dus ook van Hulshout, en soms denk ik dat heel Hulshout met ne koers/mtb rijd. Zelfs de persoonlijke technieker van Armstrong woont hier 300meter van bij mij.
Als gij op 300 m van de Chris woont, zitten we in de buurt van de Doodsbroekstraat ?
Ik ben er ene van het Eindeken...
Greetz :wink:
Achterna
Mountainbiker

Post by Achterna »

Biker Zjé wrote:
Achterna wrote:
Biker Zjé wrote:Ik versta da niet hoor !
Ge moogt bij ons nie buitenkomen of ge rijdt nen biker omver...en toch ben ik den enige van Hulshout ???
Arre...nu toch ene geregistreerd.
Wij zitten hier op fietsafstand van Aarschot, Langdorp Westerlo en Herentals. Dus bikemogelijkheden genoeg...
Ah ja, volgens mijn identiteitsbewijs 41, volgens uitzicht 31 en ik voel me der nog 21.
T'is te zien dat ge van Hulshout bent :P
En mijn vader is pas gestopt toen hij ne schone, ne slimme en ne goeije had da was ik dus. :^o

Ben dus ook van Hulshout, en soms denk ik dat heel Hulshout met ne koers/mtb rijd. Zelfs de persoonlijke technieker van Armstrong woont hier 300meter van bij mij.
Als gij op 300 m van de Chris woont, zitten we in de buurt van de Doodsbroekstraat ?

Ik ben er ene van het Eindeken...welwel Image
Greetz :wink:
Mij is verteld dat die in de Kleine Katelijnestraat zit.
Tenminste dat is wat de 'Menk' zegt, ben daar al ne keer of 10 door die straat gereden en daar staat heel vaak een Discovery auto en gene van de kermiskoersen wel degelijk van de prof. ploeg.
Ma ben vergeten hoe die gast noemde zie, maar als ik de menk nog eens zie vraag ik het hem, en als t'em me iets wijs gemaakt heeft Image

Ben dus ook éne van het Eindeken! sinds een jaar of 3.

__________________________Image
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

Nope [-X , de Chris woont in de Doodsbroekstraat, schuin over bakker Jan en hij is de mechanieker. Maar.........zijn broer, de Kurt zal de jongen zijn waar jij het over hebt, die is soigneur bij....ook Discovery :wink: ...die kan in de Katelijnestraat wonen...weet ik niet.

Koers zit bij die gasten in de genen hé ! Vader Staf was in de jaren 70 een goed Belgisch profrenner die in het kermiscircuit een karrevracht overwinningen behaalde.

Zegt tegen de Menk dattem maar es komt klappen hé menneke !!! :lol:
mudman
Mountainbiker

Post by mudman »

ikke van Meldert, deelgemeente Aalst
Darkrider
Mountainbiker
Location: Carbon frame, RockShox Duke, full xt, magura hs33, mavic crossland black

Post by Darkrider »

Ik ben van Affligem.

25 jaar in aalst
5 jaar meldert
en nu al 3 jaar in Affligem
vdc
Mountainbiker

Post by vdc »

...ikke ben van Uustakker bai Ghent... :-)

Ier est awl plat boiten dien birg oin de Bloremiesche veur destaits op te skiejn...
hydrus
Mountainbiker
Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel

Post by hydrus »

http://www.frappr.com/mountainbikepuntbe
alstublief, als dat nie gemakkelijk is.
klik op add yourself, en vergeet niet je nickname van het forum te gebruiken als naam.
mtb-fltn
Mountainbiker

Post by mtb-fltn »

hydrus wrote:http://www.frappr.com/mountainbikepuntbe
alstublief, als dat nie gemakkelijk is.
klik op add yourself, en vergeet niet je nickname van het forum te gebruiken als naam.
Hey leuk!! :bounce:
ItsMe
Mountainbiker

Post by ItsMe »

Ja wel leuk maar da spul vindt dat Tremelo geen geldige gemeente is #-o
Guest

Post by Guest »

Idem voor wezemaal
maar dat zal zijn omdat deze gemeente's deelgemeente's zijn
Post Reply