Van waar zijn jullie?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
rexer
Mountainbiker

Post by rexer »

ik ben van Beringen (limburg) :-D 8)
Maorten
Mountainbiker

Post by Maorten »

ik ben nieuw op dit forum en ik ben van Lokeren (oost-vlaanderen) maar vertoef ook veel in het landelijke Kaprijke, waar ik bij club aangesloten ben
WGBrian
Mountainbiker

Post by WGBrian »

Juw, kben van Antwerpen, gericht op Hoboken :D njah me ander woorde kleef in hoboke :p
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

Aloha, #-o ik ben van wevelgem in west-vlaanderen en voor de west-vlaming: ikke benne va wevelgem da in west-vloandern zit! =D>
dynamic
Mountainbiker

Post by dynamic »

Ik woon nu ongeveer een jaar in Bilzen, en ben afkomstig uit Lanaken.
Van welke provincie zouden nu de meeste bikers hier op dit Forum zitten?
Bert67
Mountainbiker

Post by Bert67 »

afkomstig van kessel-lo ,maar woon nu al 6 jaar in scherpenheuvel
vlakbij diest-bekevoort-tielt winge-rillaar-aarschot en langdorp :bounce: :bounce:
Braby
Mountainbiker

Post by Braby »

Meise (ben aant bouwen in Westrode) maar voorlopig woon ik bij mijn schoonouders in Ternat
Achterna
Mountainbiker

Post by Achterna »

Shorty wrote:Ik ben van Tessenderlo.Mooie bossen hier.
Met een mooi crossparkoerke langs de industrieweg , ben daar eens gestopt om m'n gazet te lezen :roll: .
Moeilijk uit te leggen waar dat juist is, maar als je de brug over bent ( links zit Bioracer ) rij je tot de volgende rotonde rechting Tessenderlo dan zie je aan de rechtse kant een hotel vervolgens kom je aan een nieuw aangelegd kruispunt ( een jaar of 4 oud met een nieuwe baan naar rechts ) juist achter dat kruispunt begint er een bos het gaat daar licht omhoog op de top moet je links inrijden ( zandweg ) dan zie je aan de rechterkant van dat spoor een boerderijtje het is daar dat het parkoerke ligt.Links dus.
Je mag daar rijden met de fiets , ben van plan daar eens te gaan rijden op een vrije dag , ben daar eens te voet over gewandeld en daar liggen een paar prachtige aangelegde heuvels.
Achterna
Mountainbiker

Post by Achterna »

Biker Zjé wrote:Ik versta da niet hoor !
Ge moogt bij ons nie buitenkomen of ge rijdt nen biker omver...en toch ben ik den enige van Hulshout ???
Arre...nu toch ene geregistreerd.
Wij zitten hier op fietsafstand van Aarschot, Langdorp Westerlo en Herentals. Dus bikemogelijkheden genoeg...
Ah ja, volgens mijn identiteitsbewijs 41, volgens uitzicht 31 en ik voel me der nog 21.
T'is te zien dat ge van Hulshout bent :P
En mijn vader is pas gestopt toen hij ne schone, ne slimme en ne goeije had da was ik dus. :^o

Ben dus ook van Hulshout, en soms denk ik dat heel Hulshout met ne koers/mtb rijd. Zelfs de persoonlijke technieker van Armstrong woont hier 300meter van bij mij.
orbeafreak
Mountainbiker

Post by orbeafreak »

jo ik ben van herselt naast aarschot en onder geel :lol:

maar ik ga vooral rijden in provincie vlaams brabant veel beter parcours :evil: :evil:[/b]
Post Reply