28/08/05 Houffamarathon

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

Barny wrote:
Berggeit wrote:
dtf wrote:Ik heb ook ingeschreven voor de 60km(eerste marathon). Volgens mijn vriend die al verschillende marathons gereden heeft,is het per blok dat de wedstrijd start,en niet individueel dat je aan de startblok passeert,dus diegenen die een goed startnummer hebben,zijn dus wel bevoordeeld tov de achterste.
nope want de chip begint maar tijd te tellen vanaf je over de start streep gaat ;)
Vorig jaar lag er geen mat aan de start en er konden dus geen persoonlijke netto tijden berekend worden.
mss is het dit jaar anders?
Vorig jaar lag de mat na de eerste asfalthelling, net voor we de eerste keer offroad gingen...
franky
Mountainbiker

Post by franky »

zopas mijn deelneming moeten schrappen :cry: :cry: :cry:
verleden zondag nogal stom ten val gekomen in tt van chapelle-lez-herlaimont en geraakt aan mijn onderste ribben. ik had nog gehoopt op een snelle genezing, maar heb vanmorgen moeten vaststellen dat de pijn nog altijd ondragelijk is en het dus zinloos is van op een fiets te kruipen, laat staan de houffamarathon te rijden #-o [-X
ps: ik stond nogthans scherp na een anderhalve maand voorbereiding :wink:
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

franky wrote:zopas mijn deelneming moeten schrappen :cry: :cry: :cry:
Verdoemme dat is slecht nieuws.
Alvast veel beterschap gewenst Franky!
Merlin
Mountainbiker

Post by Merlin »

@ quadri: en, gaan onze wegen terug kruisen? indien je gaat, welke afstand doe je dan?
Bijterke
Mountainbiker
Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra

Post by Bijterke »

Hoe zit het met het parcours na deze natte 'zomerdag' ?
C-Man
Mountainbiker

Post by C-Man »

Nat waarschijnlijk hé!
Gunther11
Mountainbiker

Post by Gunther11 »

Heb mij ook voor het eerst ingeschreven voor de 60 km. Ik zou zaterdag vertrekken en overnachten op een camping. Welke camping is de betere en barst er van de bikers?
Wat betreft de banden, zou ik de Jimmy's laten of is het te riskeren om de racing ralph's erop te leggen als het droog blijft tot zondag? M.a.w. droogt den ondergrond na 2 dagen vlug uit of blijft het drassig?
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

Ik vertrek morgenmiddag al. Ik weet niet of er veel bikers zullen zijn maar ik ga naar camping "Moulin de Rensiwez". Das op een kleine 10 km van Houffalize denkek. Een camping waar veel bikers zullen zitten is die waar het wereldbekerparcours van vroeger doorliep. De naam van die camping ontsnapt mij nu wel... Ofdat er daar nog plaats zal zijn , ben ik niet zeker, maar ik denk het wel.
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

ik vertrek vandaag nog, alles al klaar voor zondag :-D
zaterdag zit ik aan de inschrijving van de 90km! (nummers ophalen)
grtz
Polly
Mountainbiker

Post by Polly »

Is er daar ergens een mogelijkheid om uw fiets bewaakt te zetten de nacht van zaterdag op zondag, heb juist nieuwe fiets en zou hem toch niet graag zien gestolen worden

Robin
Post Reply