Vorig jaar lag de mat na de eerste asfalthelling, net voor we de eerste keer offroad gingen...Barny wrote:Vorig jaar lag er geen mat aan de start en er konden dus geen persoonlijke netto tijden berekend worden.Berggeit wrote:nope want de chip begint maar tijd te tellen vanaf je over de start streep gaatdtf wrote:Ik heb ook ingeschreven voor de 60km(eerste marathon). Volgens mijn vriend die al verschillende marathons gereden heeft,is het per blok dat de wedstrijd start,en niet individueel dat je aan de startblok passeert,dus diegenen die een goed startnummer hebben,zijn dus wel bevoordeeld tov de achterste.
mss is het dit jaar anders?
28/08/05 Houffamarathon
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
- franky
- Mountainbiker
zopas mijn deelneming moeten schrappen
verleden zondag nogal stom ten val gekomen in tt van chapelle-lez-herlaimont en geraakt aan mijn onderste ribben. ik had nog gehoopt op een snelle genezing, maar heb vanmorgen moeten vaststellen dat de pijn nog altijd ondragelijk is en het dus zinloos is van op een fiets te kruipen, laat staan de houffamarathon te rijden
ps: ik stond nogthans scherp na een anderhalve maand voorbereiding
verleden zondag nogal stom ten val gekomen in tt van chapelle-lez-herlaimont en geraakt aan mijn onderste ribben. ik had nog gehoopt op een snelle genezing, maar heb vanmorgen moeten vaststellen dat de pijn nog altijd ondragelijk is en het dus zinloos is van op een fiets te kruipen, laat staan de houffamarathon te rijden
ps: ik stond nogthans scherp na een anderhalve maand voorbereiding
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
Verdoemme dat is slecht nieuws.franky wrote:zopas mijn deelneming moeten schrappen![]()
![]()
![]()
Alvast veel beterschap gewenst Franky!
Heb mij ook voor het eerst ingeschreven voor de 60 km. Ik zou zaterdag vertrekken en overnachten op een camping. Welke camping is de betere en barst er van de bikers?
Wat betreft de banden, zou ik de Jimmy's laten of is het te riskeren om de racing ralph's erop te leggen als het droog blijft tot zondag? M.a.w. droogt den ondergrond na 2 dagen vlug uit of blijft het drassig?
Wat betreft de banden, zou ik de Jimmy's laten of is het te riskeren om de racing ralph's erop te leggen als het droog blijft tot zondag? M.a.w. droogt den ondergrond na 2 dagen vlug uit of blijft het drassig?
Ik vertrek morgenmiddag al. Ik weet niet of er veel bikers zullen zijn maar ik ga naar camping "Moulin de Rensiwez". Das op een kleine 10 km van Houffalize denkek. Een camping waar veel bikers zullen zitten is die waar het wereldbekerparcours van vroeger doorliep. De naam van die camping ontsnapt mij nu wel... Ofdat er daar nog plaats zal zijn , ben ik niet zeker, maar ik denk het wel.