wie me dat kan uitleggen bewijst me een grote dienst en kunnen we alvast volgende keer deze route juist afhaspelen.
men verslag kan men lezen hier http://members.lycos.nl/themountainbikers/brakel.htm
Gizmo
Post by Guest »
Post by Herder Ben »
Post by Herder Ben »
Ik hoor net dat er reeds regen is in Oudenaarde ... dit gaat dus niet door, mietjes dat we zijnHerder Ben wrote:De herders gaan deze Bloso Zottegem rit vandaag eens proberen (woensdag 24/8/20005). We hebben om 18u (stipt) afgesproken op de parking daar. Tot dan ?
Post by Herder Ben »
Post by herder levi »
Zozo,de herders hebben een andere weide opgezocht,dit schaapje stond daar maar alleen te mekkeren op de Zottegemse grond,na een kwartierke had ik door dat verder wachten tevergeefs zou zijn en ik heb dus maar alleen de rode en groene lus afgewerkt,meer gezweet dan dat het geregend heeft,die rooie lus is toch niet te onderschatten als je er een stevig tempo op na houdt.Sommige bordjes zijn inderdaad al fel afgebleekt,de"peter" van deze route mag eens met een pot rode en groene verf bijkleurenHerder Ben wrote:misschien wel![]()
kom net terug van een plaatselijk ritje hier in Heusden, grootste gedeelte bloso rood Destelbergen heen en terug, ongeveer 32 km. En inderdaad het regende, maar ik heb de regendruppels op één hand kunnen tellen ... we hadden toch in Zottegem moeten zitten. Volgende keer beter ...
Post by Herder Ben »
Post by herder levi »
Geen probleem zenne;ik had het berichtje maar gelezen rond 15.00h en ben thuis vertrokken rond 17.00h,eventjes voor de eerste regendruppels...Ik heb dus de annulatie van jullie afspraak maar gezien nadat ik terug thuis was...Tot de volgende keer...Herder Ben wrote:Oeps, sorry levi! Aangezien ik geen reactie gekregen had ging ik er vanuit dan niemand ging komen. Had ik het geweten was ik toch naar Zottegem gekomen! Ik heb nu op mijn eentje in Heusden moeten biken ... en jij blijkbaar in Zottegem.
Ik zal proberen de volgende keer iets vroeger melding te maken van een eventuele rit die we zouden doen.
Greetz
Herder Ben
Post by Herder Ben »