Welk merk fietsbroek ?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Vandaag 80km gereden met een Ultima performance, en een deel zalf om geschuurde vitale onderdelen te vermijden...
Dat ik dit niet eerder heb ontdekt.
Ultima performance, 75euro bij Bike Store Tielt-Winge.
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

mati wrote:Ikzelf heb enkel ervaring met de zeemvellen in de Nalini en de Vermarc broeken.

Ik moet zeggen dat, na lange ritten, de Nalini zeemvellen 1000keer comfortabeler zitten dan die in de Vermarc broeken.
Binnenkort de broeken van Wielertoerist.be (sorry voor de concurentie :D ) van Decca...
Vraag mij af hoe die zeemvellen gaan zitten????
Ik heb ook al vanalles geprobeerd maar vind de Nalini het best
bicky
Mountainbiker

Post by bicky »

Ik vind de Sportfull broeken ook heel goed.
azer
Mountainbiker

Post by azer »

ik heb een korte broek van sportful, vermarc en gore en een lange broek van aesse
allemaal ongeveer even goed, behalve gore die steekt er met kop en schouders tussen uit,
dat zeem is dikker en de kwaliteit is ook beter =D>
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Die broeken van Specialized, Body Geometry, zijn ook erg goed, met het blauwe zeemvel, maar zijn een beetje versleten.
Na 2,5 jaar intensief gebruik...gaan ze nu als kuisvod gebruikt worden..
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Wat ik me al een tijdje afvraag.

Als je die broeken ziet van de professionals dan lijkt daar een zeer dikke zeem in te zitten. Bijna alle broeken in de winkels hebben precies veel dunnere zemen.

Zelf mijn broek van Assos heeft precies niet zulke dikke zeem.
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Die mannen staan waarschijnlijk scherper.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Stimpie wrote:Het is dus een broek van bio-racer geworden met zo'n geel zeemvel erin. Kheb ze al enkele keren uitgetest en kmoet zeggen dat ik tot hiertoe niets te klagen heb. :D
Vind deze ook super
Action-Man
Mountainbiker

Post by Action-Man »

Raoul wrote:
Stimpie wrote:Het is dus een broek van bio-racer geworden met zo'n geel zeemvel erin. Kheb ze al enkele keren uitgetest en kmoet zeggen dat ik tot hiertoe niets te klagen heb. :D
Vind deze ook super
Zijn die bij van yck in aalst te koop of waar kan ik die vinden
flip
Mountainbiker

Post by flip »

bicky wrote:Ik vind de Sportfull broeken ook heel goed.
Vind thans dat mijn korte Sportfull voor niks deugt, dat velleke was na een paar keer wassen ineens heel dun geworden en de stiksels hebben nogal de ambetante neiging om te schuren.

Heb er eens een goeikoop gekocht van een onbekend merk en heb nog liever die aan dan, zeem blijft lekker zacht en dik ook al is da broekske veel ouder. Draag dus die duurdere sportfull alleen nog door de week voor een kort tochtje te doen of voor eventueel ritjes op de weg te fietsen.

Heb onlangs eens eentje van Nike aangehad en die zat wel supergoed, maar dat was dan weer een peperduur model. Dus ben eigenlijk zelf nog op zoek prijs/kwaliteit goed model!!
Post Reply