strand banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
El Grande
- Mountainbiker
Ik rij op het strand met de MobyBites van Ritchey. Een degelijke band.
http://fietsenvandeputte.be/index.php?selectie=mobybite
Komt, dacht ik, ongeveer op 20 euro.
http://fietsenvandeputte.be/index.php?selectie=mobybite
Komt, dacht ik, ongeveer op 20 euro.
-
sidecarcrosser
- Mountainbiker
Post by sidecarcrosser »
Hoi ,
ik heb hier 4 Big apples liggen, deze zijn één strandrace gebruikt geweest. Indien intresse ze mogen weg voor 15 euro stuk
mvg
ik heb hier 4 Big apples liggen, deze zijn één strandrace gebruikt geweest. Indien intresse ze mogen weg voor 15 euro stuk
mvg
- Dirttracker
- Mountainbiker
morgen testen
Ik ga morgen mijn nieuw setje banden testen het zijn de ritcheys mobybites geworden, vooral vanwege de prijs (18€ per stuk maar). Maar ook vanwege de erge geringe beschikbaarheid van strandbanden. Heb bijna de ganse kust afgereden nergens iets binnen en dat op nog geen 2 weken van de eerste beachrace... Heb voor mijn rijke
schoonzus schwalbe big motto's meegebracht. Enfin we gaan morgen testen en ik laat dan iets weten.
Greets
Als er iemand nog tips moest hebben voor onze eerste strandrace laat ze maar komen. Alvast Bedankt
Greets
Als er iemand nog tips moest hebben voor onze eerste strandrace laat ze maar komen. Alvast Bedankt
- Dirttracker
- Mountainbiker
Post by Dirttracker »
Dirttracker wrote:Heeft er iemand ervaring met strandbanden van vredestein ?
Niemand
- Dirttracker
- Mountainbiker
Post by Dirttracker »
Bedankt Focus wrc.focus_wrc wrote:Berggeit heeft deze, blauwe vredesteins, hij is er wel tevreden van denk ik, wel totaaaaaaaaaal geen profiel
Ze hebben me gezegd dat deze band wel een groot voordeel heeft tegen gewone MTB-banden.
naar 't strand geweest
Zo gezegd zo gedaan ...
Op dinsdag naar het strand van de panne geweest voor de eerste zandtest met mijn bike'ske. Eén ding heb ik alvast ondervonden er zitten super stukken in een strand waar je inderdaad snelheid kan halen maar er zitten ook erg veraderlijke zware stukken in ( die er even goed uit zien als de goeie stroken) waarin je het gevoel het dat er iemand achteraan je fiets hangt.
Wat de banden betreft mijn rithey's zijn goed bevonden, al denk ik dat ik nog met iets teveel druk gereden heb een goeie 2,5 kg.
We zijn wel niet erg lang, langs het strand kunnen rijden door slechte timing werd het al vlug hoogwater toen wij er waren en was het eigenlijk onmogelijk geworden nog goed berijdbare stroken te vinden. Nu weten we waarom de beachrace doorgaat om 18 uur
denk da ik nog eens rond da uur terug zal gaan
greets
Op dinsdag naar het strand van de panne geweest voor de eerste zandtest met mijn bike'ske. Eén ding heb ik alvast ondervonden er zitten super stukken in een strand waar je inderdaad snelheid kan halen maar er zitten ook erg veraderlijke zware stukken in ( die er even goed uit zien als de goeie stroken) waarin je het gevoel het dat er iemand achteraan je fiets hangt.
Wat de banden betreft mijn rithey's zijn goed bevonden, al denk ik dat ik nog met iets teveel druk gereden heb een goeie 2,5 kg.
We zijn wel niet erg lang, langs het strand kunnen rijden door slechte timing werd het al vlug hoogwater toen wij er waren en was het eigenlijk onmogelijk geworden nog goed berijdbare stroken te vinden. Nu weten we waarom de beachrace doorgaat om 18 uur
denk da ik nog eens rond da uur terug zal gaan
greets