MTB filmkes

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
Aerial
Mountainbiker

Post by Aerial »

bah, is weer zo een vage site. Naar beneden scrollen en op 'free' klikken en dan ergens op download, als het niet werkt zal ik het ff zelf op een andere site zetten want dit is niet door mij gedaan. :wink:
trailstar
Mountainbiker

Post by trailstar »

http://rapidshare.de/files/4219427/Prob ... 1.wmv.html
Nu kan ik ook ni achterblijven me een filmke eh! Et is nog ma een probeersel dus der scheelt nog vanalles aan. Later komt der wel een betere versie :-D !

Kan iemand mij laten weten of het uploaden gelukt is? :oops:
Aerial
Mountainbiker

Post by Aerial »

Ja het is gelukt, mooie no footer btw :-) probeer het wat langer te maken en knip de muziek als het beeld gedaan is, want nu blijft dat liedje gewoon verder spelen met zwart scherm (paar tips voor betere versie :wink: )
trailstar
Mountainbiker

Post by trailstar »

Was ik al van plan. Ik weet alleen nog niet goed hoe het werkt. Dat waren alle filmpjes die ik tot nu toe heb. Ondertussen is de truckendoos ook al meer uitgebreid.

Binnekort een langere verbeterde versie !!

Bedankt voor de tips :wink:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Aerial wrote:Ja het is gelukt, mooie no footer btw :-) probeer het wat langer te maken en knip de muziek als het beeld gedaan is, want nu blijft dat liedje gewoon verder spelen met zwart scherm (paar tips voor betere versie :wink: )
Vin ik nie zo erg toch mooi lieke.
trailstar
Mountainbiker

Post by trailstar »

Kheb ondertussen al een beter filmke gemaakt!! Kga jullie wel nog ff in spanning laten. Kzal het strax online zwieren! :wink:
trailstar
Mountainbiker

Post by trailstar »

http://rapidshare.de/files/4295463/Street.wmv.html

Das al een beter filmke!! Watch and enjoy :wink:
En weeral, vergeet niet van commentaar te geven. Goede EN slechte. Zodat men volgend filmke nog beter word !!! :-D

P.S.: geinteresseerde sponsoren mogen reageren op mijn e-mail adres ! :wink:
Aerial
Mountainbiker

Post by Aerial »

Nice skills :-D
Paar opmerkingen/tips zoals gevraagd, laat de overgangen gewoon faden of iets anders wat niet te 'uitbundig is' (scherm dat oprolt in een ballon en wegvliegt is 'uitbundig' als je snapt wat ik bedoel 8) ).
Voor aftiteling moet je niet zo een fel gekleurde achtergrond gebruiken, maar een zwarte of een goeie pic van je bike, want dit deed pijn aan mijn ogen :wink:.
Mss moet je het ook wat groter maken, want nu is het beeld vrij klein en dus niet altijd even duidelijk, voor de rest nice movie =D>
Guest

Post by Guest »

klein vraagje hoe moet je dat filmpje downloaden?
heb geen zin om weeral het een of ander prograam te downloaden en te installeren
te veel rommel op het einde op de pc met zo'n zaken
trailstar
Mountainbiker

Post by trailstar »

eerst free kiezen
en dan onderaan de link volgen.

je moet er niets voor downloaden
Post Reply