11/9/2005 hotton

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

Dan gade u toch moeten inhouden bergop. Ik had het in Melsen al lastig in de klimmekes en in Hotton zal't nog 'ietske' meer bergop zijn.
:-D[/quote]

We laten ze daar allemaal een poepie ruiken...of we proberen toch!
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

farmer/cowboy wrote:
kawa wrote:Ben ook wel te vinden voor de 60km, hoeft voor mij geen chrono te zijn..
Voor ons ook niet, maar als g'ene keer van (raid des hautes fagnes)Malmedy geproefd hebt... suuuuuuuuuper. En dit zou +- hetzelfde wezen =D>
Ik had op de site gezien dat je ook kan rijden zonder chrono, dezelfde afstanden... dus waarom rijden met tijdsopname als je toch niet voor de tijd gaat. Enkel voor de fun en het klimmen :drunk:

Dit gaat weer een mountainbike.be treintje worden precies :wink:
bravho
Mountainbiker

Post by bravho »

Kan je ter plaatsen inschrijven voor de toertocht/chrono of ben je verplicht om vooraf in te schrijven?
Heinz
Mountainbiker

Post by Heinz »

Weet er iemand het aantal hoogtemeters op de 60km of de 90km?
Guest

Post by Guest »

90 km 2600hm zie O2 biker van deze maand
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

kunt ge op de zelfde dag nog inschrijven want ik wacht het weer af
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

manitou. wrote:90 km 2600hm zie O2 biker van deze maand
Aiaiai... 2600hm... Ik begin al te puffen als ik een trap moet naar boven lopen!

Maar veel klimmen betekent ook veel dalen en dat gaat mij beter af.

Nu maar hopen dat het blijft regenen... [-o< Dat is in mijn voordeel bergaf. Bergop maakt het mij niet veel uit, afzien doe ik dan toch...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

plezant, het parkoers van het bk loopt gelijk aan dat van de tochten die eerder starten .. dat zal daar weer een soepeke worden, amateurs! #-o
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

A d r i wrote:plezant, het parkoers van het bk loopt gelijk aan dat van de tochten die eerder starten .. dat zal daar weer een soepeke worden, amateurs! #-o
Dat viel mij ook direct op toen ik op die site aan het rondneuzen was. 't Zou beter zijn dat ze eerst de chrono laten vertrekken en dan de tochtrijders. Nu gaan de snelle jongens gehinderd worden en de anderen opgejaagd.

De keuze van de datum is ook weer zoiets...

Ach ja... den bond hé... Daar kunnen we intussen al nen boek over schrijven.
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

bravho wrote:Kan je ter plaatsen inschrijven voor de toertocht/chrono of ben je verplicht om vooraf in te schrijven?

ja ge kunt ter plaatse inschrijven
Post Reply