We laten ze daar allemaal een poepie ruiken...of we proberen toch!
11/9/2005 hotton
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ik had op de site gezien dat je ook kan rijden zonder chrono, dezelfde afstanden... dus waarom rijden met tijdsopname als je toch niet voor de tijd gaat. Enkel voor de fun en het klimmenfarmer/cowboy wrote:Voor ons ook niet, maar als g'ene keer van (raid des hautes fagnes)Malmedy geproefd hebt... suuuuuuuuuper. En dit zou +- hetzelfde wezenkawa wrote:Ben ook wel te vinden voor de 60km, hoeft voor mij geen chrono te zijn..
Dit gaat weer een mountainbike.be treintje worden precies
Aiaiai... 2600hm... Ik begin al te puffen als ik een trap moet naar boven lopen!manitou. wrote:90 km 2600hm zie O2 biker van deze maand
Maar veel klimmen betekent ook veel dalen en dat gaat mij beter af.
Nu maar hopen dat het blijft regenen...
Dat viel mij ook direct op toen ik op die site aan het rondneuzen was. 't Zou beter zijn dat ze eerst de chrono laten vertrekken en dan de tochtrijders. Nu gaan de snelle jongens gehinderd worden en de anderen opgejaagd.A d r i wrote:plezant, het parkoers van het bk loopt gelijk aan dat van de tochten die eerder starten .. dat zal daar weer een soepeke worden, amateurs!
De keuze van de datum is ook weer zoiets...
Ach ja... den bond hé... Daar kunnen we intussen al nen boek over schrijven.