1. kan je na afloop van een training (via je "web-link") een grafiek maken van je training (horizontale as= tijd of km's / verticale as= hartslag) ?
2. kan je deze grafiek afprinten ?
jullie mening over de Polar CS200
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- nebraz
- Mountainbiker
hier vind je alles wat je over de polar CS200 wil weten
@G<<rT: Indien (1.) mogelijk is dan is (2.) geen enkel probleem.
@G<<rT: Indien (1.) mogelijk is dan is (2.) geen enkel probleem.
Voor zover ik gevonden heb kan je enkel grafieken maken over verschillende trainingen. Dus niet over één trainingssessie.G<<rT wrote:1. kan je na afloop van een training (via je "web-link") een grafiek maken van je training (horizontale as= tijd of km's / verticale as= hartslag) ?
2. kan je deze grafiek afprinten ?
Je hebt:
- Een kalender met maand/week overzicht (samenvatting met blokjes)
- grafieken (trainingstijd, aantal sessies, kilometers, caloriën, hartslag) per 1/3/6/12 maanden
Je kan ze eveneens afdrukken.
Het prijsverschil bedraagt ongeveer 30 euro.G<<rT wrote:Is die beperkte(?) "weblink" van de cs200 het dan wel waard de cs200 te kopen ipv de cs100 ? De overige kenmerken van beide komen toch zo goed als overeen...
Ik vind het persoonlijk wel leuk om thuis te komen, de gegevens automatisch door te sturen naar de website en te zien hoeveel ik deze week/maand bijeen gefietst heb. Of om mijn verbeteringen op bepaalde parcours te zien in de loop van de tijd.
De website is trouwens www.polarcyclingcoach.com. Ik denk niet dat je een Polar nodig hebt om er je te registreren.
ok thxKasper76 wrote:Het prijsverschil bedraagt ongeveer 30 euro.G<<rT wrote:Is die beperkte(?) "weblink" van de cs200 het dan wel waard de cs200 te kopen ipv de cs100 ? De overige kenmerken van beide komen toch zo goed als overeen...
Ik vind het persoonlijk wel leuk om thuis te komen, de gegevens automatisch door te sturen naar de website en te zien hoeveel ik deze week/maand bijeen gefietst heb. Of om mijn verbeteringen op bepaalde parcours te zien in de loop van de tijd.
De website is trouwens www.polarcyclingcoach.com. Ik denk niet dat je een Polar nodig hebt om er je te registreren.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ik ben zeer content van mijnen cs200cad
het is leuk om je gegevens te zien op de site.
na verloop van tijd kan je inderdaad goed je vorderingen zien op een bepaald parcours (denk ik want ik heb het nog maar één keer gebruikt
)
Ook de candans meter is wel interessant om te zien. Ik moet volgens sommigen kleiner leren trappen en hiermee kan ik dat goed in de gaten houden of ik met het kleiner trappen inderdaad vorderingen maak...
Ivm het uitvallen wat hierboven al vermeld staat, heb ik nog niet meegemaakt en ben nochtans verschillende keren onder hoogspanningskabels gepasseerd... we zullen zien wat de toekomst brengt.
Ook het schermpje is overzichtelijk en goed duidelijk.
Is zijn geld waard volgens mij!
het is leuk om je gegevens te zien op de site.
na verloop van tijd kan je inderdaad goed je vorderingen zien op een bepaald parcours (denk ik want ik heb het nog maar één keer gebruikt
Ook de candans meter is wel interessant om te zien. Ik moet volgens sommigen kleiner leren trappen en hiermee kan ik dat goed in de gaten houden of ik met het kleiner trappen inderdaad vorderingen maak...
Ivm het uitvallen wat hierboven al vermeld staat, heb ik nog niet meegemaakt en ben nochtans verschillende keren onder hoogspanningskabels gepasseerd... we zullen zien wat de toekomst brengt.
Ook het schermpje is overzichtelijk en goed duidelijk.
Is zijn geld waard volgens mij!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
voor diegene die enkel results willen zien van wat er kan...
www.valcke-vanraes.tk
doorklikken naar mountainbiken en dan grafiek MTB kiezen...
daar staan enkele grafieken en gegevens die ik op de site van polar heb gemaakt. Alles kan inderdaad ook manueel ingegeven worden voor diegene die geen polar toestel hebben...
www.valcke-vanraes.tk
doorklikken naar mountainbiken en dan grafiek MTB kiezen...
daar staan enkele grafieken en gegevens die ik op de site van polar heb gemaakt. Alles kan inderdaad ook manueel ingegeven worden voor diegene die geen polar toestel hebben...
1) Ik had ergens zien staan dat je altijd je hartslagmeter moet aan hebben. Klopt dit? Want soms maak ik wel eens een kort ritje, en dan wil ik niet met hartslagband rond rijden.
2) Wat bedoelt men precies met dat automatisch bekijken van informatie? Verspringt hij dan om de zoveel seconden?
3) Is er de mogelijkheid om de gemiddelde cadans van een rit te zien?
4) Is het mogelijk om de snelheid onzichtbaar te maken. Zodat je enkel op hartslag en cadans rijdt?
5) Zou er iemand een paar grafiekjes willen plaatsen, indien mogelijk. Ik ben naar die website (www.valcke-vanraes.tk) gegaan, maar het lukt niet om hem te openen (probleem met internet wss, want alle users.skynet.be gaan niet meer)
Bedankt op voorhand.
2) Wat bedoelt men precies met dat automatisch bekijken van informatie? Verspringt hij dan om de zoveel seconden?
3) Is er de mogelijkheid om de gemiddelde cadans van een rit te zien?
4) Is het mogelijk om de snelheid onzichtbaar te maken. Zodat je enkel op hartslag en cadans rijdt?
5) Zou er iemand een paar grafiekjes willen plaatsen, indien mogelijk. Ik ben naar die website (www.valcke-vanraes.tk) gegaan, maar het lukt niet om hem te openen (probleem met internet wss, want alle users.skynet.be gaan niet meer)
Bedankt op voorhand.