Welke klikpedalen?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
cimicke
Mountainbiker

Post by cimicke »

die sh-m072 heb ik vorige week bij mn fietsenboer 70 euro betaald.
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

XC-SjoerieMoerie wrote:
martini wrote:ik heb schoenen van shimano die mij aanraden voor de pd-m540 erop te zetten en die schoenen kosten maar tussen 70€ en 80€ en heb ik in De Jowan in kluisbergen gekocht!! Ik ga eventjes kijken wat de naam van de schoen is: :-) SH-M120-S Da zin ze en ik ben er content van dusja!!
Lijkt me interessant :-)

Het worde nieuwe schoenen geen tweedehandse om de reden die de manitou hier aanhaalt.

80€ dus voor de SH M120-S...

Weet er iemand toevallig de prijs voor de SH-M072? Zodat ik kan vergelijken...

Merci vor ullie hulp hé =D>
Ik heb et nog eens nagekeken en ze kostten maar 70€ !!! Had me vergist denk ik!! #-o
Spyder
Mountainbiker

Post by Spyder »

ben ook nog ni uit de pedalen :s

ofwel die shimano's hier eerder vermeld
ofwel Time ATAC XC die ge kunt regelen
Guest

Post by Guest »

shimano's kun je zer goed regelen ivm in en uit klikken
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Geen problemen bij het in' en uitklikken van eggbeaters (of Look 4x4)? Overweeg over te stappen naar deze pedalen maar viel mij op dat de spanning niet kan worden geregeld. Rij namelijk graag "los".
Timmie
Mountainbiker

Post by Timmie »

Ben ook nieuwe pedaaltjes aan het kiezen. Heb nu Shimano PD-M324, en wil weer pedalen voor dubbel gebruik. Kent iemand het verschil tussen de PDM424 en PDM 545?? De Shimanowebsite maakt niets duidelijk, maar er is wel een duidelijk prijsverschil tussen beide.
Spyder
Mountainbiker

Post by Spyder »

Timmie wrote:Ben ook nieuwe pedaaltjes aan het kiezen. Heb nu Shimano PD-M324, en wil weer pedalen voor dubbel gebruik. Kent iemand het verschil tussen de PDM424 en PDM 545?? De Shimanowebsite maakt niets duidelijk, maar er is wel een duidelijk prijsverschil tussen beide.
hey , ik heb de 545 liggen in nieuwstaat !! voor 20€ mag je ze komen halen ;)
Onbekend
Mountainbiker

Post by Onbekend »

Wat is eigenlijk het verschil tussen de PD-M520 en de PD-M540?
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Raoul wrote:Geen problemen bij het in' en uitklikken van eggbeaters (of Look 4x4)? Overweeg over te stappen naar deze pedalen maar viel mij op dat de spanning niet kan worden geregeld. Rij namelijk graag "los".
Ik rij met die looks, over het in en uitklikken hoor je mij niet klagen, dat gaat zeer vlot. Maar de stevigheid van de assen en de kwaliteit van de lagers is echter wel ondermaats. Ik denk dat je dan toch beter de eggbeaters neemt.
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

Onbekend wrote:Wat is eigenlijk het verschil tussen de PD-M520 en de PD-M540?
zelfde als tussen LX & XT ....... :wink:
Post Reply