jullie mening over de Polar CS200
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
CS200CAD
Ik heb de CS200Cad sinds een paar weken en ben er zeer gelukkig mee . Het is mijn eerste hardslagmeter . Vind hem goed en eenvoudig in gebruik . Je kan alles doorsturen via een microfoon en dit komt dan op je persoonlijke pagina op de polarsite . Allemaal leuk . Enige nadeel is dat je er geen tijden mee kan doen , dus vb 5min aan hardritme x en dan 3min aan andere hardritme . Maar dat kan je zelf ook doen vind ik als je gewoon de timer opzet en daar naar kijkt .
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
voila, de mijne is ook een feit
een cs200cad
we zullen zien hé
ik breng nog verslag uit hoor!
een cs200cad
we zullen zien hé
ik breng nog verslag uit hoor!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
De installatie verliep vlotjes. Is in tegenstelling tot verschillende dingen die ik hier hoorde tamelijk simpel te installeren.
Vanavond eerste rit ermee... ik ben benieuwd wat het zal geven!
ah trouwens: ik betaalde er 150€ voor, wat de richtprijs blijkt te zijn vanuit Polar zelf. Ik ging die halen in Avelgem...
Had niet veel zin om rond te rijden en veel te zoeken. Ze zijn ook verkrijgbaar bij AS Adventure, maar kosten daar evenveel. In Deerlijk informeerde ik via mail naar MegaCycling maar daar kreeg ik (jammergenoeg) niets van antwoord terug...
Vanavond eerste rit ermee... ik ben benieuwd wat het zal geven!
ah trouwens: ik betaalde er 150€ voor, wat de richtprijs blijkt te zijn vanuit Polar zelf. Ik ging die halen in Avelgem...
Had niet veel zin om rond te rijden en veel te zoeken. Ze zijn ook verkrijgbaar bij AS Adventure, maar kosten daar evenveel. In Deerlijk informeerde ik via mail naar MegaCycling maar daar kreeg ik (jammergenoeg) niets van antwoord terug...
-
LoXoS
- Mountainbiker
De hartslag wordt overgedragen via een wearlink borstriem.
Het overdragen naar pc inderdaad met een micro, de cs200 stuurt bepaalde tonen uit, dat je moet opvangen met een micro aan uw pc. Die micro moet aan uw microfoon ingang gekoppeld worden van uw pc.
Met de bijgeleverde software is alles een makkie.
Het overdragen naar pc inderdaad met een micro, de cs200 stuurt bepaalde tonen uit, dat je moet opvangen met een micro aan uw pc. Die micro moet aan uw microfoon ingang gekoppeld worden van uw pc.
Met de bijgeleverde software is alles een makkie.