Ge gelooft het of ni ma die velg is nog intact! Stevig ding!ATEGEV wrote:Nog een manier om je velg naar de zak te krijgen.laatste 30 km met lekke achterband gereden
28/08/05 Houffamarathon
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Cubalistic
- Mountainbiker
Post by Cubalistic »
Eerste keer dat ik ga meedoen aan ne marathon, mij ingeschreven voor de 60km
Misschien toch nog iemand wat meer specifieke informatie over de bandenkeuze (eventueel merk) en de ondergrond ginder? Ik rijd nu met Schwalbe Racing Ralphs.
Misschien toch nog iemand wat meer specifieke informatie over de bandenkeuze (eventueel merk) en de ondergrond ginder? Ik rijd nu met Schwalbe Racing Ralphs.
- Cubalistic
- Mountainbiker
- Bijterke
- Mountainbiker
- Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra
Denk eraan om dit jaar de 60 km te doen. Zou de eerste keer zijn.
Ben een gemiddelde biker die elke zondag een TT doet (langste afstand) en tijdens de week nog 1-2 keer een trainingtochtje doet.Heb al enkele malen een 60 km gedaan, zij het dan op relatief vlakke parcours.Denk je dat dit als voorbereiding voldoende zal zijn ?Ik wil graag meedoen maar wil geen belachelijk figuur slaan.Waarschijnlijk zal je zeggen dat deelnemen belangrijker is dan winnen (goed rijden in mijn geval) maar toch. Wat kan ik ongeveer 1 1/2 week voor zo'n wedstrijd nog doen om goed voorbereid aan de start te komen?
Ben een gemiddelde biker die elke zondag een TT doet (langste afstand) en tijdens de week nog 1-2 keer een trainingtochtje doet.Heb al enkele malen een 60 km gedaan, zij het dan op relatief vlakke parcours.Denk je dat dit als voorbereiding voldoende zal zijn ?Ik wil graag meedoen maar wil geen belachelijk figuur slaan.Waarschijnlijk zal je zeggen dat deelnemen belangrijker is dan winnen (goed rijden in mijn geval) maar toch. Wat kan ik ongeveer 1 1/2 week voor zo'n wedstrijd nog doen om goed voorbereid aan de start te komen?
Niet te veel meer... Je conditie moet je reeds op voorhand opgebouwd hebben. Best is dat je de laatste week rust inbouwt om niet vermoeid aan de start te komen. En op je voeding letten.Bijterke wrote:Wat kan ik ongeveer 1 1/2 week voor zo'n wedstrijd nog doen om goed voorbereid aan de start te komen?