Welke klikpedalen?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
JanMetDePet
Mountainbiker

Post by JanMetDePet »

Effe terzijde...wat vinden jullie van die "egg beater" (crank brothers) pedalen? Lijken me vrij simpel...en weinig kans dat er vuil inkomt.
CUB3
Mountainbiker

Post by CUB3 »

Ik heb onlangs de PD-M 520's gekocht voor 27 euro bij Dexters sport en ik ben er tevreden van.

Greetz.
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Heb ook lang getwijfeld bij die egg beaters.

Heb dan toch maar voor die time's gegaan omdat die ook iets minder duur zijn.

Ken wel een paar bikers die met 'egg beaters ti' rijden en die zijn er zeker en vast voor te vinden.

Als ik nieuwe pedalen zou kopen zou ik nu wel zelf voor die egg beaters gaan.

Als je niet echt achter de prijs moet kijken zou ik niet lang twijfelen.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Denk dak ook z'n setje Shimano PD-M540 klikkers ga hale...

Iemand enig idee wa vor schoenen ik kan kopen? Vor op die PD-M540 dan... wat zijn de prijzen van SH-M072 en de SH-M120-S... andere voorstellen altij welkom hé :wink:

Nu ga men bike er weeral stukke beter uit zien met klikkers en CrossMax Enduro's eronder :drunk:
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

ik heb schoenen van shimano die mij aanraden voor de pd-m540 erop te zetten en die schoenen kosten maar tussen 70€ en 80€ en heb ik in De Jowan in kluisbergen gekocht!! Ik ga eventjes kijken wat de naam van de schoen is: :-) SH-M120-S Da zin ze en ik ben er content van dusja!!
kjiratsiekoedel
Mountainbiker

Post by kjiratsiekoedel »

Ik heb mijn schoenen 2e hands gekocht. En die van mijn broertje ook.
En we zijn erg erg tevreden mee!!!

Pedalen kan je ook wel 2e hands proberen.
Cougar
Mountainbiker

Post by Cougar »

martini wrote:ik heb schoenen van shimano die mij aanraden voor de pd-m540 erop te zetten en die schoenen kosten maar tussen 70€ en 80€ en heb ik in De Jowan in kluisbergen gekocht!! Ik ga eventjes kijken wat de naam van de schoen is: :-) SH-M120-S Da zin ze en ik ben er content van dusja!!
Ik heb die schoenen, maar dan zonder de S vanachter, ook en op mijn MTB staat de 540 en op mijn koersfiets de 520.
Guest

Post by Guest »

kjiratsiekoedel wrote:Ik heb mijn schoenen 2e hands gekocht. En die van mijn broertje ook.
En we zijn erg erg tevreden mee!!!

Pedalen kan je ook wel 2e hands proberen.
schoenen koop je best nieuw
dit omdat schoenen zich zetten naar iemands voet
en je hebt al schoenen vanaf 50€
bracebrace
Mountainbiker

Post by bracebrace »

Bij de goedkopere schoenen vooral op de zool letten, of die stevig genoeg is. Zeker als je die SPD plaatjes gebruikt. Ik heb zelf eenvoudige schoenen van Vittoria met een veel te flexibele zool, en het spijtige is dat ik bij kracht mijn schoen als het ware dubbel plooit. Ook de zijkanten geven geen enkele vorm van steun. Bij de schoenen op mijn koersfiets is dit niet zo (hebben wel wat weg van die Shimano M120 schoenen)
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

martini wrote:ik heb schoenen van shimano die mij aanraden voor de pd-m540 erop te zetten en die schoenen kosten maar tussen 70€ en 80€ en heb ik in De Jowan in kluisbergen gekocht!! Ik ga eventjes kijken wat de naam van de schoen is: :-) SH-M120-S Da zin ze en ik ben er content van dusja!!
Lijkt me interessant :-)

Het worde nieuwe schoenen geen tweedehandse om de reden die de manitou hier aanhaalt.

80€ dus voor de SH M120-S...

Weet er iemand toevallig de prijs voor de SH-M072? Zodat ik kan vergelijken...

Merci vor ullie hulp hé =D>
Post Reply