Omgeving Leuven

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
fast Jean
Mountainbiker

Post by fast Jean »

hallo,

allé dan toch studenten die sporten, kdacht dat ter alleen pinten gezopen werden hier in leuven :)

ik ben 24 en zit eindelijk in men laatste jaar ing. en zit in leuven op kot!
ik fiets al een 10 tal jaar met veel hoogtes maar ook veel laagtes... :)

sinds vorig jaar in ne redelijk goede vorm, dit vooral door vele MTB trainingskes te doen samen met Pieter Gysel (europees kampioen Short track = schaatsen).
ben te vinden voor MTB/Race/squash/lopen/... maar natuurlijk het liefste MTB!
Ben de laatste tijd ook een beetje bezig met dirt jumpen en trial biken, ongelooflijk moeilijk, ongelooflijk veel pijn, maar oh zo tof!

heb sinds een paar maanden ni meer kunne biken wegens kapotte MTB, maar normaal staat er morgen een nwe cube voor me klaar dus kan ik terug beginne trainen. :bounce: dus ik sta redelijk hevig :)

ik train normaal samen met een paar man, maar zoveel te meer volk zoveel te beter hé!!

Waar?
als we maar een beetje tijd hebben, een toerke op kesselberg (kessel-lo) 25km, geweldig parkoerke: pittige beklimmingen en afdalingen, soms zelfs te pittig, maar da hangt allemaal van de rijstijl af :-? deze toer is ideaal als ge 's avonds na een zware dag nog efkes wilt gaan rijden.

als we meer tijd hebben vertrekken we richting heverlee en dan vanaf daar de bossen in, toerkes van 35, 40 en 50km, deze zijn wel minder spectaculair dan in kessel_lo maar des te beter om in ne goeie vorm te geraken.

ik ben van maandag tot vrijdag altijd in leuven, dus als ge zin hebt om een mee te gaan rijden moet ge maar iets laten weten!

greetz
Chase
Mountainbiker

Post by Chase »

ik ben ook nen biker uit de omgeving van leuven.
Ik woon in herent en egenhoven. :P
als iemand zin heeft om is samen te gaan rijden laat me iets weten :wink:
grtz
zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

Hier nog iemand uit de omgeving van leuven (Haacht).
Ben ook een student maar wel in Brussel.
Ga na mijn veel te zware tweede zit het MTBen terug opnemen, heeft er iemand zin om mee te gaan?
Ik denk vooral aan de kuitenbijters in rotselaar of tourkes door het mooie meerdaalwoud
Cherub
Mountainbiker

Post by Cherub »

Ben van Rotselaar dus als er iemand is ne keer een goei toereke wilt late zien be my guest :P
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Hello,

Ik woon in Lubbeek en zoek iemand (liefst beginner) om eventueel 's avonds in de week een kort tochtje te doen (zolang het nog wat licht is) met MTB of racefiets.

Omdat ik nog voetbal speel op zondag zoek ik ook nog iemand die op zaterdagvoormiddag mee een Bloso parcours wil rijden.

Grtz,
Jurgen
pieje74
Mountainbiker

Post by pieje74 »

joew

ben ook van lubbeek en beginner.

Ben je van kort tegen het dorp?

grtz

pieje
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Ik woon in de Geestbeek, St-Bernard. Eén van die nieuwe huizen over de cremmerie.
Heb u ff toegevoegd aan msn.
Post Reply