Hey, ik ben daar wel niet naar boven gereden he, da's niet te doen ! Stukskes wel natuurlijk, maar meeste toch te voet.Iglo wrote:Spijtig te horen dat je daar zo'n z...weer had. Toen wij er waren was het niet echt - vast - mooi, maar het was nog te doen. Betreft die Fimberpas-trail; bedoel je waarschijnlijk de trail met tournr 32 die viaBiestie1 wrote:In ne marathon waar ge onderweg zelf nog moogt kiezen welke afstand ge doet, is het uiteraard verleidelijk om af te draaien als het nie zo goed gaat he.
BTW, mijn week Ischgl zit erop, morgen naar Grindelwald in die Schweiz !
Het weer is hier helemaal niet schitterend geweest, veel te koud, bewolkt, veel wind. Gisteren nog serieus door de sneeuw moeten klefferen met mijne bike. Wie hier ooit komt : zeker de Fimberpas-trail eens doen !!!
de Heidelberger Hütte de Fimbapass oploopt. Heb je die kunnen omhoog rijden? Respect .... amai.
Volgend jaar voor mij weer van da.....
Greetz
Maar het is vooral de trail aan den andere kant terug naar beneden tot in Vna (CH) die zo bangelijk knap is.
Daarna moet ge wel met de bus terug via Landeck naar Ischgl. Ofwel 90 km extra fietsen