jullie mening over de Polar CS200

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
Pathos
Mountainbiker

CS200CAD

Post by Pathos »

Ik heb de CS200Cad sinds een paar weken en ben er zeer gelukkig mee . Het is mijn eerste hardslagmeter . Vind hem goed en eenvoudig in gebruik . Je kan alles doorsturen via een microfoon en dit komt dan op je persoonlijke pagina op de polarsite . Allemaal leuk . Enige nadeel is dat je er geen tijden mee kan doen , dus vb 5min aan hardritme x en dan 3min aan andere hardritme . Maar dat kan je zelf ook doen vind ik als je gewoon de timer opzet en daar naar kijkt .
G<<rT
Mountainbiker

Post by G<<rT »

Kan je op je persoonlijke polar web-pagina ook grafieken maken per training en deze afprinten?
Pathos
Mountainbiker

Post by Pathos »

Ja dat kan je met die site .
MartaSL
Mountainbiker

Post by MartaSL »

Ook grafieken printen? Ik dacht dat de cs200 alleen de eindwaardes onthoudt, dan kan dat toch niet? :^o
G<<rT
Mountainbiker

Post by G<<rT »

1. kan je na afloop van een training een grafiek maken van je training (horizontale as= tijd of km's / verticale as= hartslag)

2. kan je deze grafiek afprinten

Hét grote verschil tussen de cs100 en de cs200 is die pc-web-link vind ik, dus wil wel weten of die de moeite waard is
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

voila, de mijne is ook een feit
een cs200cad
we zullen zien hé
ik breng nog verslag uit hoor!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

De installatie verliep vlotjes. Is in tegenstelling tot verschillende dingen die ik hier hoorde tamelijk simpel te installeren.

Vanavond eerste rit ermee... ik ben benieuwd wat het zal geven!

ah trouwens: ik betaalde er 150€ voor, wat de richtprijs blijkt te zijn vanuit Polar zelf. Ik ging die halen in Avelgem...
Had niet veel zin om rond te rijden en veel te zoeken. Ze zijn ook verkrijgbaar bij AS Adventure, maar kosten daar evenveel. In Deerlijk informeerde ik via mail naar MegaCycling maar daar kreeg ik (jammergenoeg) niets van antwoord terug...
Pathos
Mountainbiker

Post by Pathos »

Ben hem bij topsport in Lebbeke gaan halen en heb er 10% op gekregen .
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Wordt de harslag eigenlijk geregistreerd via de pols of via een borstriem?
De overdracht naar pc gebeurt met een micro??? Hoe werkt dat juist dan? Infrarood?USB?Firewire?
LoXoS
Mountainbiker

Post by LoXoS »

De hartslag wordt overgedragen via een wearlink borstriem.

Het overdragen naar pc inderdaad met een micro, de cs200 stuurt bepaalde tonen uit, dat je moet opvangen met een micro aan uw pc. Die micro moet aan uw microfoon ingang gekoppeld worden van uw pc.

Met de bijgeleverde software is alles een makkie.
Post Reply