Leve Cercle !!!
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Leve Cercle
Ik heb nog eens contact opgenomen met de persoon die de mooie Cercle truitjes liet maken. Er is een heel grote vraag naar deze truitjes. Blijkbaar is er al een wachtlijst van 100 truitjes.
Nu gaan ze die truitjes verder laten maken, maar dan in samenspraak met Cercle Brugge zelf. Die hebben hun eigen Cercle shop. Je kan daar ook online kopen, wat ook voordelen biedt.
Dus, als je interesse hebt, stuur me gerust een mail. Ik stuur deze dan door.
OK?
Groe(n)ten
Nu gaan ze die truitjes verder laten maken, maar dan in samenspraak met Cercle Brugge zelf. Die hebben hun eigen Cercle shop. Je kan daar ook online kopen, wat ook voordelen biedt.
Dus, als je interesse hebt, stuur me gerust een mail. Ik stuur deze dan door.
OK?
Groe(n)ten
Mijn zoon liet er ook eentje maken
Is er ééntje waarop zijn website is vermeld.
Kwestie om maar eens te vermelden dat alle ontwerpen (zelfs voor één stuk) mogelijk zijn.
Is dan wel wat duurder in aankoop , maar je komt wel origineel over
Truitje is ontworpen Door Gino van "www.degeestsport"
U kan het truitje eens gaan bekijken op Jonas zijn site
www.jonasdevylder.tk
Ps Als u toch even gaat kijken,laat dan eens een berichtje achter op zijn gastenboek.Het maakt die gasten toch zo gelukkig

Is er ééntje waarop zijn website is vermeld.
Kwestie om maar eens te vermelden dat alle ontwerpen (zelfs voor één stuk) mogelijk zijn.
Is dan wel wat duurder in aankoop , maar je komt wel origineel over
Truitje is ontworpen Door Gino van "www.degeestsport"
U kan het truitje eens gaan bekijken op Jonas zijn site
www.jonasdevylder.tk
Ps Als u toch even gaat kijken,laat dan eens een berichtje achter op zijn gastenboek.Het maakt die gasten toch zo gelukkig