allé dan toch studenten die sporten, kdacht dat ter alleen pinten gezopen werden hier in leuven :)
ik ben 24 en zit eindelijk in men laatste jaar ing. en zit in leuven op kot!
ik fiets al een 10 tal jaar met veel hoogtes maar ook veel laagtes... :)
sinds vorig jaar in ne redelijk goede vorm, dit vooral door vele MTB trainingskes te doen samen met Pieter Gysel (europees kampioen Short track = schaatsen).
ben te vinden voor MTB/Race/squash/lopen/... maar natuurlijk het liefste MTB!
Ben de laatste tijd ook een beetje bezig met dirt jumpen en trial biken, ongelooflijk moeilijk, ongelooflijk veel pijn, maar oh zo tof!
heb sinds een paar maanden ni meer kunne biken wegens kapotte MTB, maar normaal staat er morgen een nwe cube voor me klaar dus kan ik terug beginne trainen.
ik train normaal samen met een paar man, maar zoveel te meer volk zoveel te beter hé!!
Waar?
als we maar een beetje tijd hebben, een toerke op kesselberg (kessel-lo) 25km, geweldig parkoerke: pittige beklimmingen en afdalingen, soms zelfs te pittig, maar da hangt allemaal van de rijstijl af
als we meer tijd hebben vertrekken we richting heverlee en dan vanaf daar de bossen in, toerkes van 35, 40 en 50km, deze zijn wel minder spectaculair dan in kessel_lo maar des te beter om in ne goeie vorm te geraken.
ik ben van maandag tot vrijdag altijd in leuven, dus als ge zin hebt om een mee te gaan rijden moet ge maar iets laten weten!
greetz