spijtig da langs 't spoor ni effe gesnoeid is ... verder toppie !!!
volgende keer rood erbij
Post by Filip van Nijlen »
Lijkt mij verdacht veel overeen te komen met ne georganiseerde toertocht die start aan de ruiterschool in Oud-Heverlee. Is inderdaad één van de mooiere tochten die ge in de streek kunt maken zonder af te wijken van paden waar ge een hele meute mountainbikers kunt doorjagen.Filip van Nijlen wrote:Na 2x de bloso routes gereden te hebben dewelke al heel mooi zijn mijn gedacht heb ik vandaag een op gps uitgepijlde route gevolgd... Volgens mij ooit een TT geweest of zo ?
Fenomenaal... volgens mij de mooiste stukken van de bloso, al dan niet in de juiste rijrichting, gecombineerd met paadjes waar volgens mij maar héél soms iemand komt... (alhoewel je dat ook zou denken op dat dichtbegroeid paatje naast de spoorweg)
Voor diegene die ook zo'n speeltje hebben, over deze heb ik het, 53km.
--knip--
Door het Heverleebos en het Meerdaalbos rijdt u naar Vaalbeek.
Daarvandaan gaat het dan naar het Mollendaalbos, en weer door het Meerdaalbos naar St.-Joris-Weert.
Het tweede deel van de tocht voert u naar Loonbeek en over de oevers van de Yse naar Neerijse. Daarna rijdt u weer terug naar Oud-Heverlee
--knip--
Minerva wrote:Vandaag de blauwe lus begonnen maar na enkele km geen pijltjes meer gevonden,op de tanktrack naast het militair domein zijn we rechtsaf gegaan maar daarna geen enkele signalisatie meer gevonden ondanks zoeken in alle richtingen,bij een kruising ca. 400 meter na pijltje op de tanktrack geen enkele richting meer gevonden![]()
Misschien een boze buur aan het werk???
Eens je boven bent op de klim naast de manege, kom je aan een "kruispunt". Om de groene lus verder te volgen moet je daar linksaf.zyves wrote:Heel mooie route maar aan de manege meerdaalhof is het volgens mij mis gegaan, we zijn daar rechtdoor richting militair domein gereden is dat correct of moesten we ergens vroegtijdig linksaf?