El grande,
Het probleem dat jij had heb ik ook voorgehad. Ik heb toen de batterij er eens uitgehaald en toen bleek dat de fijne dichting niet correct zat. Effe puzzelen, sluitring en dichting terug correct installeren en toen was dat probleem verholpen. In feite moest je Polar daarvoor niet terug naar de winkel, maar eigenlijk onaanvaardbaar dat de toestellen zo de deur uit kunnen gaan.
Voor de rest, ik heb reeds eerder een link gegeven waar zeer uitgebreide commentaar over het toestel staat. Dat geeft ook een antwoord op al jullie vragen zoals "ja, alle onderdelen zijn los te koop". Ik gebruik ook 1 toestel op de koersfiets en via reserve onderdelen ook op de MTB.
jullie mening over de Polar CS200
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Woensdag tijdens een ritje op de baan weigerde de cs200 plots weergave van snelheid en cadans, na enkele seconden was dit opgelost en dacht ik er niet verder over na.
vandaag tijdens de TT in Lommel had ik regelmatig last van haperingen en zag dan telkens dat mijn hartslag op 230 of hoger stond.
aan de bevoorrading hoorde ik dat ding ook constant tuuten (pauze/hernemen).
aan de bevoorrading de handel eens opnieuw opgezet zonder succes, enkele km. verder begon hij terug te werken tot we terug in de buurt van de bevoorrading kwamen.
ik was me toen al een hele tijd aan het afvragen wat de oorzaak kon zijn tot ik zag dat er daar een hoogspanningslijn voorbij liep, zou dit de oorzaak kunnen zijn van die storingen?
vandaag tijdens de TT in Lommel had ik regelmatig last van haperingen en zag dan telkens dat mijn hartslag op 230 of hoger stond.
aan de bevoorrading hoorde ik dat ding ook constant tuuten (pauze/hernemen).
aan de bevoorrading de handel eens opnieuw opgezet zonder succes, enkele km. verder begon hij terug te werken tot we terug in de buurt van de bevoorrading kwamen.
ik was me toen al een hele tijd aan het afvragen wat de oorzaak kon zijn tot ik zag dat er daar een hoogspanningslijn voorbij liep, zou dit de oorzaak kunnen zijn van die storingen?
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
is deze nu goed of niet?
Mijne cateye valt de laatste tijd nogal veel uit (en geeft verkeerde resultaten terwijl de afstelling goed is...) en mijne hartslagmeter van geonaute is ook niet direct dat meer...
Ik zou dus eventueel een CS200 cad kopen...
Mijne cateye valt de laatste tijd nogal veel uit (en geeft verkeerde resultaten terwijl de afstelling goed is...) en mijne hartslagmeter van geonaute is ook niet direct dat meer...
denk dat da gewoon pech hebben is, als da juist verkeerd valt dan barst da schermke, heb da ook al gehad me ne GSM, verschillende keren gevallen zonder schade en 1 maal zachtjes op de zijkant en ik had prijs...Kasper76 wrote:Heb hem ook 1 keer laten vallen en het scherm was onmiddellijk gebroken (zie Fietsonderdelen - Hoe sterk is een Polar).
Misschien heb (had) ik een slecht exemplaar.
ik ben wel content van de CS200, heb al verschillende tochten gedaan zonder enige hapering, enkel deze week tijdens 2 tochten en telkens in de buurt van hoogspanningsleidingen.is deze nu goed of niet?
en eigenlijk is het vrij normaal dat zoiets gestoord wordt in zo'n omgeving.
en hoe vaak kom je een hoogspanningsleiding of treinspoor tegen in de bos.
-
El Grande
- Mountainbiker
Ik ben echt wel tevreden hoor. Zo heel af en toe als ik langs een spoorweg kom, valt hij eventjes (20 sec) weg ofzo maar daarna doet hij het weer super.Rock Rider wrote:is deze nu goed of niet?
Ook zijn de vele mogelijkheden een pluspunt. Bv. je gaat een toer rijden van 70km. Je stelt dat in en dat computerke geeft dan altijd aan hoelang je nog zou moeten rijden als je dezelfde snelheid rijdt.
Ook krijg je na elke rit een mooie samenvatting van alles: gemiddelde snelheid, gemiddelde hartslag, aantal calorieën dat je hebt verbrand, jouw optimale hartslagzone, hoeveel minuten je in de zone hebt gereden, ...
Ik ben dus echt wel tevreden met de polar CS200
En met een simpel microfoontje aan je PC kan je die resultaten van je Polar dan nog eens opsturen naar je persoonlijke website bij Polar en zo een overzicht bijhouden van je trainingsprestaties.El Grande wrote:Ik ben echt wel tevreden hoor. Zo heel af en toe als ik langs een spoorweg kom, valt hij eventjes (20 sec) weg ofzo maar daarna doet hij het weer super.Rock Rider wrote:is deze nu goed of niet?
Ook zijn de vele mogelijkheden een pluspunt. Bv. je gaat een toer rijden van 70km. Je stelt dat in en dat computerke geeft dan altijd aan hoelang je nog zou moeten rijden als je dezelfde snelheid rijdt.
Ook krijg je na elke rit een mooie samenvatting van alles: gemiddelde snelheid, gemiddelde hartslag, aantal calorieën dat je hebt verbrand, jouw optimale hartslagzone, hoeveel minuten je in de zone hebt gereden, ...
Ik ben dus echt wel tevreden met de polar CS200
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
Heb nu zelf een week mijn polar sc 200 en ben er vree content van. In het begin had ik er ook problemen mee toen ik hem op mijn stuurpen monteerde
. (hij sprong terwijl ik reed van 30 naar 15 en terug naar 30) Toen heb ik hem op mijn stuur gemonteerd en voorlopig nog geen enkel probleem. Werkt zoals het moet en de overdracht naar de pc ook zonder problemen.
Als er nog iemand twijfeld om hem aan te schaffen, ZEKER DOEN!!!!!
Als er nog iemand twijfeld om hem aan te schaffen, ZEKER DOEN!!!!!