15/08/05 marathon poperinge
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
zou me iemand kunnen vertellen langs waar we de eerste keer de cats afdalen en beklimmen op de 120 kilometer?
Greetz
Greetz
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Eerste keer aan de antenne, gravelweg naast kerkof na +/-50kmsintesibrother wrote:zou me iemand kunnen vertellen langs waar we de eerste keer de cats afdalen en beklimmen op de 120 kilometer?
Greetz
@ witje, het parcours droogt langzaam maar zeker. Er zal al 15 liter moeten uit de lucht vallen om er een modderpoel van te maken, maar volgens de laatste weerberichten zit dat er niet in (meteo.koksijde, spreekt van amper een 0.5 L)
- ATEGEV
- Mountainbiker
Dan hebt ge sjans dat het daar nie geregend heeft als in Wevelgem of als in de Ardennen. Op die plaatsen kwam het met baaken uit de lucht. Ik zal moeten afzeggen wegens zware materiaalpech in Trooz (zie topic Bataille des Ardennes) en ik vind geen pat voor mijn Epic. Anders deed ik zeker de grote op mijn geliefkoosd Westvlaams terrein. Succes organisatie. Go 4 it Jawa.
- sean braire
- Mountainbiker