je hebt gelijk hoor, maar ik rij altijd TT in limburg en vlaams brabant.
Volgende week vertrek ik naar oostenrijk maar wel met mijn andere bike
Je hebt daar geen modder dus ook geen chainsuck.
Overstappen naar sram?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- speedfreak
- Mountainbiker
- speedfreak
- Mountainbiker
Post by speedfreak »
Dat weet ik maar ik denk dat een schuine kettinglijn en modder het risico toch verhoogd.Byorka wrote:En chainsuck heeft niets te maken met een schuine kettinglijn.
Modder in elk geval wel maar ook al heb je de ketting op de mooiste tandwielen liggen toch heb je dan chainsuck. Waarom het alleen maar het middenblad gebeurt is me een raadsel. Waarschijnlijk omdat deze het meeste gebruikt wordt en dus verder versleten is. Misschien heeft het ook met de grootte van de ronding te maken.speedfreak wrote:Dat weet ik maar ik denk dat een schuine kettinglijn en modder het risico toch verhoogd.Byorka wrote:En chainsuck heeft niets te maken met een schuine kettinglijn.
-
LoXoS
- Mountainbiker
Vandaag op de baan gereden ... en inderdaad, op "het grote mes", geen probleem. Zal da dus maar meer gebruiken.pocoloco wrote:Enne... probeer eens te schakelen vanvoor, die tandwielen staan daar echt wel voor een reden hoorAls je sterk genoeg bent om in alle terrein-omstandigheden je middenste blad rond te krijgen, krijg je zeker "het grote mes" ook rond op de baan !
-
Guest
Post by Guest »
korte kooi bestaat niet bij mtb enkel bij "race" (koers)
dus geen enkel probleem
een medium koi kan tandwielen aan tot 34 tanden achteraan (grootste tandwiel)
je moet juist wat meer opletten met de verboden versnellingen
zoals oa vooraan op groot blad achteraan ook op groot tandwiel
dus geen enkel probleem
een medium koi kan tandwielen aan tot 34 tanden achteraan (grootste tandwiel)
je moet juist wat meer opletten met de verboden versnellingen
zoals oa vooraan op groot blad achteraan ook op groot tandwiel