15/08/05 marathon poperinge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

Service? Daar gaan we voor....

Wat service betreft ...voor de komende dagen verwijs ik graag naar onze site. Vanaf morgen staat daar de staat van het parcours, samen met de weersverwachting en bandenadvies. Klik dan op "weer".
De uitpijlploegen zullen dagelijks een briefing geven van hoe de staat van het parcours is.

Nu ligt alles er nog droog bij (de laatste dagen viel niets) maar het weer is nogal wispelturig dezer dagen, vandaar... deze service
keybiker1
Mountainbiker

Post by keybiker1 »

@sean braire
ge doet uw organisatie weer alle eer aan
alvast veel succes en de groeten aan de volledige ploeg

greets
keybiker1

misschien kom ik maandag eens piepen (met de koersvelo vanuit Rekkem moet te doen zijn), waar zit ge ergens (inschrijving, bevoorrading,......
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Zeg Sean Braire, en nu iemand die in onze plaats kan trappen en de pret kan niet meer op.
Hopelijk zijn er terug niet te veel problemen op de Catsberg. Ttz het wegnemen van de pijltjes e.d.
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

The Raceface wrote:Zeg Sean Braire, en nu iemand die in onze plaats kan trappen en de pret kan niet meer op.
Hopelijk zijn er terug niet te veel problemen op de Catsberg. Ttz het wegnemen van de pijltjes e.d.
We laten ons niet verschalken op de Cats. Kalk, pijl én lint. We rekenen ook op de deelnemers om verdwenen pijlen te signaleren op de bevoorradingen...

@keybiker . 'k Zal te velde zitten ; technische assistentie in de buurt van de cats
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Sean Braire, technische ass op de Catsberg. 'k zou zeggen 't is te hopen dat ik u niet tegen kom :wink: :wink:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hey,

goe van jullie Sean Braire, het zal een leuke rit worden en ikke kijk er al naar uit. Aan iedereen als je iemand in een Mountainbike.be tenue ziet rijden en ernaast ook iemand in een truitje van Cercle Brugge dan mag je gerust zijn dat dit Barbeque en iMac is van het forum.

Voor alle duidelijkheid, barbeque draagt een mtb tenue en iMac de Cercle tenue.
jawa
Mountainbiker
Location: Cannondale F1000SL, decathlon rockrider 8.2, Ridley Icarus

Post by jawa »

Heb ik vandaag toch niet toevallig langs de weg een mtb.be-tenuke en een cercle truitje tegen gekomen zeker. :lol: Tof jullie eens te ontmoeten en tot in Poperinge. Als ik de eerste km's wat last heb van vochtige oogjes en zo, dan ligt het aan de schieting van zondag-avond (een vriend van me gaat trouwen). Zeg doe eens de groeten aan Ignace, 't is lang geleden dat ik hem gezien heb.
Voorts, moet het nog gezegd worden, is poperinge een echte aanrader: zeer goede en zeker voldoende bevoorradingen, zeer goede bepijling, tof parkoer en dit voor een zeer aangename prijs.
Groeten,

Jawa
witje
Kerstman

Post by witje »

barbeque wrote:Hey,

goe van jullie Sean Braire, het zal een leuke rit worden en ikke kijk er al naar uit. Aan iedereen als je iemand in een Mountainbike.be tenue ziet rijden en ernaast ook iemand in een truitje van Cercle Brugge dan mag je gerust zijn dat dit Barbeque en iMac is van het forum.

Voor alle duidelijkheid, barbeque draagt een mtb tenue en iMac de Cercle tenue.
ik en ivca komen ook in mountainbike.be tenue, nen groote en nen klein ventje
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Ben vandaag daar eens gaan rijden (zoals elke week), ik wilde vooral al eens het stukje naar de Cassel doen (was benieuwd hoe jullie tot daar reden daar ik altijd de gevaarlijke drukke weg ts Goddewardsvelde en Steenvoorde nam), omdat ik niet zeker was dat ik na de zware chrono van zondag nog in staat zou zijn om maandag de grote af te leggen. Ben na een 8 tal km (omgeving Caestre) het spoor bijster graakt, ik veronderstel dat dit stuk nog niet helemaal afgepijld was. Ook in de aanloop naar de Cats plots eens geen pijltje meer gevonden maar rap weer in de aanlooop naar Goddewaerdsvelde op de goede track gekomen. Daar geloof ik dat de habitué-snodaards weer aan het werk geweest zijn. Verder kan ik al meedelen dat alle pijltjes duidelijk opgeteld zijn, en bijna overal waar ik gekomen ben was het droog, heb dan ook maar een beperkt stukje parcours gedaan. Ook nog een onderweg naar Poperinge op een onbekend stuk de weg kwijtgeraakt, heb er nog een spurtje moeten uitpersen om op tijd bij de trein te zijn.
Tot maandag hopelijk.
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

-Gisteren was men nog bezig met lus van en naar Cassel. Mogelijk ontbrak er nog een stuk...
-Inderdaad, alles ligt hier kurkdroog. Deze week viel hier geen druppel. Enkel zondag kan nog wat regen vallen al zal dat nooit 10L/m² zijn. Het parcours zal dus hoogstwaarschijnlijk goed berijdbaar zijn...
-Laatste stuk naar Poperinge. In de laatste 6-7 km zit een stuk dat enkel voor de gelegenheid wordt opengesteld. Dit is waarschijnlijk de reden dat je plots het spoor kwijt was. De tocht wordt overigens 's morgens vroeg nog een laatste keer gecheckt door een 4-tal eigen bikers.
Post Reply