Waar worden die KINGS fietsdragers gemaakt? en verkocht?
Ben van Westerlo das dus nie ver van Geel.
Fietsdragers op trekhaak voor MTB
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Ik heb me pas een Thule EuroWay gekocht; geweldig ding moet ik zeggen!
Ja kan het rek met fietsen erop sluiten op je trekhaak (anti-diefstal) en het kantelen zodat ik nog perfect in de koffer van mijne auto (break) kan. http://gallery70867.fotopic.net/p16500111.html
Op 1 minuut heb je het hele ding gemonteerd; makkelijker kan echt niet!
Dit is ook degelijk materiaal; gebruik het ook voor op vakantie te gaan in het buitenland....
Normale prijs is wel 259 euro maar had geluk dat die net in promotie was voor 181 euro en een paar cent!
Stabiliteit is prima, je voelt ook niet dat het op je wagen staat achteraan...
Ikzelf zou nooit een bike-on kopen (koffer gaat niet open en de fietsen hangen en kunnen dus tegen elkaar slaan!) indien je lange afstanden soms doet. Voor korte afstanden is het natuurlijk wel een oplossing
Ja kan het rek met fietsen erop sluiten op je trekhaak (anti-diefstal) en het kantelen zodat ik nog perfect in de koffer van mijne auto (break) kan. http://gallery70867.fotopic.net/p16500111.html
Op 1 minuut heb je het hele ding gemonteerd; makkelijker kan echt niet!
Dit is ook degelijk materiaal; gebruik het ook voor op vakantie te gaan in het buitenland....
Normale prijs is wel 259 euro maar had geluk dat die net in promotie was voor 181 euro en een paar cent!
Stabiliteit is prima, je voelt ook niet dat het op je wagen staat achteraan...
Ikzelf zou nooit een bike-on kopen (koffer gaat niet open en de fietsen hangen en kunnen dus tegen elkaar slaan!) indien je lange afstanden soms doet. Voor korte afstanden is het natuurlijk wel een oplossing
Om de Thule Euroway op te bergen in de koffer moet je het buizengedeelte waar de bevestigingshaken voor de fiets (het gedeelte in de hoogte) dichtklappen. Heeft er iemand een idee hoe dit werkt ? Gewoon de vijzen met de draaiknop losdraaien en dan dichtklappen lukt me precies niet.Monke wrote:Ik heb me pas een Thule EuroWay gekocht; geweldig ding moet ik zeggen!
mvg,
Erwin
Bij de Euroway kan je dit gedeelte niet dichtklappen. Je zal gewoon de vijzen met de draaiknoppen moeten losdraaien en het bovenste stuk erafnemen als je het in de koffer wil opbergen....erwin wrote:Om de Thule Euroway op te bergen in de koffer moet je het buizengedeelte waar de bevestigingshaken voor de fiets (het gedeelte in de hoogte) dichtklappen. Heeft er iemand een idee hoe dit werkt ? Gewoon de vijzen met de draaiknop losdraaien en dan dichtklappen lukt me precies niet.Monke wrote:Ik heb me pas een Thule EuroWay gekocht; geweldig ding moet ik zeggen!
mvg,
Erwin
Waarom zetten ze dan bij hun produkt omschrijving "Simply fold and store the bike carrier when not in use." en "Foldable for storage: Thule EuroWay can be folded away with a few simple tricks. The same function can be found on Thule EuroClassic Pro, which converts into an even more compact "package"." Te vinden op:Monke wrote:Bij de Euroway kan je dit gedeelte niet dichtklappen. Je zal gewoon de vijzen met de draaiknoppen moeten losdraaien en het bovenste stuk erafnemen als je het in de koffer wil opbergen....
http://www.thule.com/frames.asp?id=1884
mvg,
Erwin
Goeie vraag!erwin wrote:Waarom zetten ze dan bij hun produkt omschrijving "Simply fold and store the bike carrier when not in use." en "Foldable for storage: Thule EuroWay can be folded away with a few simple tricks. The same function can be found on Thule EuroClassic Pro, which converts into an even more compact "package"." Te vinden op:Monke wrote:Bij de Euroway kan je dit gedeelte niet dichtklappen. Je zal gewoon de vijzen met de draaiknoppen moeten losdraaien en het bovenste stuk erafnemen als je het in de koffer wil opbergen....
http://www.thule.com/frames.asp?id=1884
mvg,
Erwin
De Thule EuroClassic Pro kan je in elk geval volledig dichtvouwen. Mijne Euroway dus echt niet....
Kunnen beter die vraag aan de verdeler van Thule stellen....
Indien die toch een manier weet, laat me die dan ook weten AUB