Omgeving Antwerpen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
kheb een vast toerke van een 3 urekes fietsen gevonden, 95% over veilige wegen (fietspaden en dijken) en perfect uitbreidbaar tot 6 à 8 uur.Rocko de Rider wrote:En ik ben ook van Schelle, misschien is samen rijden Mafel![]()
![]()
Normaal rij ik dat elke dinsdagavond, maar zoals Luc kan bevestigen, is afspreken ewa moeilijk (kids en madam
samenkomst!!
Hoikes,
ik ben Teckie en heb al lange tijd geleden de vraag gesteld: zijn er bikers uit de omgeving.
Misschien moeten we er nu eens werk van maken en eens samen een trainingsritje doen hé. Eventueel kunnen we dit regelmatiger doen om zo de winter op een goede manier door te komen. Snappie?
Diegene die geïnteresseerd zijn mogen me altijd mailen op Teck_Tom@yahoo.com
Ok, hopelijk tot binnekort!!
slukes
ik ben Teckie en heb al lange tijd geleden de vraag gesteld: zijn er bikers uit de omgeving.
Misschien moeten we er nu eens werk van maken en eens samen een trainingsritje doen hé. Eventueel kunnen we dit regelmatiger doen om zo de winter op een goede manier door te komen. Snappie?
Diegene die geïnteresseerd zijn mogen me altijd mailen op Teck_Tom@yahoo.com
Ok, hopelijk tot binnekort!!
slukes
[/quote]
kheb een vast toerke van een 3 urekes fietsen gevonden, 95% over veilige wegen (fietspaden en dijken) en perfect uitbreidbaar tot 6 à 8 uur.
Normaal rij ik dat elke dinsdagavond, maar zoals Luc kan bevestigen, is afspreken ewa moeilijk (kids en madam
)[/quote]
oke laat maar iets weten waar en wanneer maar niet voor 27 augustus want ik vertrek zodadelijk op verlof. Greetzzzzzzzz
kheb een vast toerke van een 3 urekes fietsen gevonden, 95% over veilige wegen (fietspaden en dijken) en perfect uitbreidbaar tot 6 à 8 uur.
oke laat maar iets weten waar en wanneer maar niet voor 27 augustus want ik vertrek zodadelijk op verlof. Greetzzzzzzzz
Heb je het dan over verhard toerke waar je niet echt een MTB voor nodig hebt?Willy D wrote:kheb een vast toerke van een 3 urekes fietsen gevonden, 95% over veilige wegen (fietspaden en dijken) en perfect uitbreidbaar tot 6 à 8 uur.Rocko de Rider wrote:En ik ben ook van Schelle, misschien is samen rijden Mafel![]()
![]()
Normaal rij ik dat elke dinsdagavond, maar zoals Luc kan bevestigen, is afspreken ewa moeilijk (kids en madam)
jammer genoeg welvaast wrote:Heb je het dan over verhard toerke waar je niet echt een MTB voor nodig hebt?Willy D wrote:kheb een vast toerke van een 3 urekes fietsen gevonden, 95% over veilige wegen (fietspaden en dijken) en perfect uitbreidbaar tot 6 à 8 uur.Rocko de Rider wrote:En ik ben ook van Schelle, misschien is samen rijden Mafel![]()
![]()
Normaal rij ik dat elke dinsdagavond, maar zoals Luc kan bevestigen, is afspreken ewa moeilijk (kids en madam)
-
Guest
Kapellen ?
Post by Guest »
Hoi,
Kapellen is in the house !!!
Wie heeft er zin om met mij een beetje te trainen ?
Ik heb niet echt een goede conditie en wil daar een serieuze verandering in brengen. Ik dacht van stilletjes te beginnen en dan opbouwen.
Wie wil er een lap op geven, laat iets weten !!!
Kapellen is in the house !!!
Wie heeft er zin om met mij een beetje te trainen ?
Ik heb niet echt een goede conditie en wil daar een serieuze verandering in brengen. Ik dacht van stilletjes te beginnen en dan opbouwen.
Wie wil er een lap op geven, laat iets weten !!!