Fietsdragers op trekhaak voor MTB

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
B.insane
Mountainbiker

Post by B.insane »

Waar worden die KINGS fietsdragers gemaakt? en verkocht?

Ben van Westerlo das dus nie ver van Geel.
Hans B
Mountainbiker

Post by Hans B »

Ik heb een Spinder Falcon. Fantastisch materiaal; wel niet de goedkoopste.
kijk eens op http://www.fietsendragers.nl

Hans
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

Ik heb me pas een Thule EuroWay gekocht; geweldig ding moet ik zeggen!
Ja kan het rek met fietsen erop sluiten op je trekhaak (anti-diefstal) en het kantelen zodat ik nog perfect in de koffer van mijne auto (break) kan. http://gallery70867.fotopic.net/p16500111.html

Op 1 minuut heb je het hele ding gemonteerd; makkelijker kan echt niet!
Dit is ook degelijk materiaal; gebruik het ook voor op vakantie te gaan in het buitenland....
Normale prijs is wel 259 euro maar had geluk dat die net in promotie was voor 181 euro en een paar cent! :drunk:

Stabiliteit is prima, je voelt ook niet dat het op je wagen staat achteraan...
Ikzelf zou nooit een bike-on kopen (koffer gaat niet open en de fietsen hangen en kunnen dus tegen elkaar slaan!) indien je lange afstanden soms doet. Voor korte afstanden is het natuurlijk wel een oplossing :wink:
MoC
Mountainbiker

Post by MoC »

hier nog een tevreden Thule-gebruiker. Euroclassic PRO 912, supermateriaal. Heeft wel aardig wat centjes gekost (310 euro) maar die heb je echt levenslang! =D>

grtz MoC
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Ik heb ook een Thule Euroclassic en ben daar ook tevreden van.
erwin
Mountainbiker

Post by erwin »

Monke wrote:Ik heb me pas een Thule EuroWay gekocht; geweldig ding moet ik zeggen!
Om de Thule Euroway op te bergen in de koffer moet je het buizengedeelte waar de bevestigingshaken voor de fiets (het gedeelte in de hoogte) dichtklappen. Heeft er iemand een idee hoe dit werkt ? Gewoon de vijzen met de draaiknop losdraaien en dan dichtklappen lukt me precies niet.

mvg,
Erwin
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Hangen die systemen niet af van welk merk en type auto dat ge rijdt? Als iemand dus iets weet voor ne PT Cruiser zonder trekhaak: let me know. In auto5 hadden ze geen dragers voor dat type auto en ze hebben ook gezegd ook niet te proberen om een gelijkend type uit te proberen.
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

erwin wrote:
Monke wrote:Ik heb me pas een Thule EuroWay gekocht; geweldig ding moet ik zeggen!
Om de Thule Euroway op te bergen in de koffer moet je het buizengedeelte waar de bevestigingshaken voor de fiets (het gedeelte in de hoogte) dichtklappen. Heeft er iemand een idee hoe dit werkt ? Gewoon de vijzen met de draaiknop losdraaien en dan dichtklappen lukt me precies niet.

mvg,
Erwin
Bij de Euroway kan je dit gedeelte niet dichtklappen. Je zal gewoon de vijzen met de draaiknoppen moeten losdraaien en het bovenste stuk erafnemen als je het in de koffer wil opbergen....
erwin
Mountainbiker

Post by erwin »

Monke wrote:Bij de Euroway kan je dit gedeelte niet dichtklappen. Je zal gewoon de vijzen met de draaiknoppen moeten losdraaien en het bovenste stuk erafnemen als je het in de koffer wil opbergen....
Waarom zetten ze dan bij hun produkt omschrijving "Simply fold and store the bike carrier when not in use." en "Foldable for storage: Thule EuroWay can be folded away with a few simple tricks. The same function can be found on Thule EuroClassic Pro, which converts into an even more compact "package"." Te vinden op:

http://www.thule.com/frames.asp?id=1884

mvg,
Erwin
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

erwin wrote:
Monke wrote:Bij de Euroway kan je dit gedeelte niet dichtklappen. Je zal gewoon de vijzen met de draaiknoppen moeten losdraaien en het bovenste stuk erafnemen als je het in de koffer wil opbergen....
Waarom zetten ze dan bij hun produkt omschrijving "Simply fold and store the bike carrier when not in use." en "Foldable for storage: Thule EuroWay can be folded away with a few simple tricks. The same function can be found on Thule EuroClassic Pro, which converts into an even more compact "package"." Te vinden op:

http://www.thule.com/frames.asp?id=1884

mvg,
Erwin
Goeie vraag! :lol:
De Thule EuroClassic Pro kan je in elk geval volledig dichtvouwen. Mijne Euroway dus echt niet....
Kunnen beter die vraag aan de verdeler van Thule stellen.... :-?
Indien die toch een manier weet, laat me die dan ook weten AUB :-D
Post Reply