cristalp 2005
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Ik heb ook mijn mailtje gekregen, waarna ik eens de website van de GRC ben gaan bekijken,waar ik constateerde dat iedereen voor een individuele verzekering moet zorgen.Nu is mijn probleempje: daar dit een rit is tegen tijd ben ik met mijn recreantenvergunning niet verzekerd.Heeft iemand er een idee van of men bij de organisatie aan een verzekering kan geraken(zoals we hier de dagvergunningen kennen?)Of bestaat er een andere methode van verzekeren?Alvast bedankt....
Ik had vorig jaar nr 51 dacht ik en geen licentie, en het jaar ervoor maar redelijke tijd gereden...Puur geluk peins ik.jo wrote:Toch nie zele .diesel wrote:'goed' rijden vorig jaarsugus wrote:Bestaat er een manier om een lager startnummer te krijgen?
dit zal mijn 3de deelname zijn en nog niet echt goed gereden .
Ik heb nummer 66 ( denk dat een licentie er ook voor iets tussen zit )
maar eigelijk speelt da gene rol ginder waar ge staat .
Vroeg inschrijven ( ik heb da gedaan september 2004 als ik me niet vergis )
Verleden jaar had ik nummer 59 en het jaar daarvoor 1106 .
veel succes aan allen die gaan afzien ginder.
In een appartement ben ik ook nog geïnteresseerd. Als we met voldoende zijn, kunnen we er nog wel een boeken.sugus wrote:Iemand nog een plaatsje in een mobilhome of appartementje?
Met welke type band gaan jullie de GRC rijden?
Qua banden: van voren een Explorer voor de grip en vanachter een Python (bolt goed).