THEUX
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Ben deze voormiddag nog eens tot daar gereden om de 38km te doen met een collega van me. Voor hem was het den eerste keer in de Ardennen.
De route ligt er perfect bij! Enkel hier en daar wat omgevallen bomen die de weg versperren, volgens mij heeft het hier ook serieus gewaaid.
Heb vandaag de laatste klim naar de ruïne eens anders gedaan. Bij onze noorderburen las ik dat je dat wandelpad van 350m ook met de fiets kan doen. Viel goed mee en is eigenlijk fijner dan die lange klim van 1500m. Volgende keer ga ik ook hier langs naar onder.
De route ligt er perfect bij! Enkel hier en daar wat omgevallen bomen die de weg versperren, volgens mij heeft het hier ook serieus gewaaid.
Heb vandaag de laatste klim naar de ruïne eens anders gedaan. Bij onze noorderburen las ik dat je dat wandelpad van 350m ook met de fiets kan doen. Viel goed mee en is eigenlijk fijner dan die lange klim van 1500m. Volgende keer ga ik ook hier langs naar onder.
Deze voormiddag de 38km nog eens gereden als alternatief voor Hockay.
De route ligt er redelijk goed bij na al die regen van de afgelopen dagen.
Enkel één pijltje weg. Net als je boven komt aan die boerderij, waar je onder/langs die tractor moet.
Als je hier de weg op komt moet je rechts, alleen staat het er niet meer aangegeven.
Enkel één pijltje weg. Net als je boven komt aan die boerderij, waar je onder/langs die tractor moet.
Als je hier de weg op komt moet je rechts, alleen staat het er niet meer aangegeven.
- scelter
- Mountainbiker
Daar ben ik vorig jaar ook verkeerd gereden, ben daar rechtdoor gegaan, een heel stuk naar beneden. Ze zouden daar eens een paaltje bij moeten zetten.kawa wrote:Deze voormiddag de 38km nog eens gereden als alternatief voor Hockay.
Dat is nog een andere plaats denk ik, hier kan je enkel links of rechts.scelter wrote:Daar ben ik vorig jaar ook verkeerd gereden, ben daar rechtdoor gegaan, een heel stuk naar beneden. Ze zouden daar eens een paaltje bij moeten zetten.kawa wrote:Deze voormiddag de 38km nog eens gereden als alternatief voor Hockay.
Vorige keer stond het paaltje tegen de boerderij, nu is 't weg.
- mtb-fltn
- Mountainbiker
Ben jij daar al rijdend naar boven kunnen gaan of heb je moeten afstappen? Als ik mij goed herinner loopt er een piepklein beekje langs het pad omhoog en soms weet je niet meer of je nog op het pad rijdt of in de beek. Ik ben daar in ieder geval te voet omhoog gegaan. (ik heb nog niet zo lang klikpedalen en de reactietijd die nodig is om bij noodgevallen uit mijn pedalen te klikken staat nog niet op puntkawa wrote:Enkel één pijltje weg. Net als je boven komt aan die boerderij, waar je onder/langs die tractor moet.
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
wij hebben gisteren de blauwe route gedaan van 37 km. voor een vaste route is deze echt wel aan te raden, er zitten een paar mooie klimmetjes en afdalingen in. wel liggen er overal veel stenen, dit viel me op.
het is denk ik toch wel aan te raden om een kaart mee te nemen, want niet alle pijltjes zijn even duidelijk!
het is denk ik toch wel aan te raden om een kaart mee te nemen, want niet alle pijltjes zijn even duidelijk!