kledij van Trek
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- DoctorEvil
- Mountainbiker
kledij van Trek
Post by DoctorEvil »
Ik heb in een folderke van TREK een schoon geel windjack/regenvestje gezien. Helaas vind ik geen enkele winkel waar ze dit verkopen.
Weet iemand waar ze veel wielerkledij hebben, en bij voorkeur dus de kledinglijn van TREK?
Liefst in West Vlaanderen, maar daarbuiten mag ook natuurlijk.
Weet iemand waar ze veel wielerkledij hebben, en bij voorkeur dus de kledinglijn van TREK?
-
van petegem
- Mountainbiker
Post by van petegem »
Noppes. Het is niet zo simpel om aan alle kledij van de Trek catalogus te geraken. De catalogi zijn meestal vanuit Amerika gemaakt en veelal staat er kledij in die enkel daar verkrijgbaar is.P° wrote:Trek heeft toch een online shop ? Volgens mij kan je terecht bij elke Trek-dealer in je buurt om te bestellen.
Probeer een bij Design Bike op de Torhoutsesteenweg in Oostende.
Hij is Trekdealer en heeft redelijk wat kledij in stock.
Greetz.
- DoctorEvil
- Mountainbiker
Post by DoctorEvil »
Dat dacht ik ook al ... ik had nog geen enkele dealer gevonden met die kledij (enkel discovery-pakjes in overvloed, maar voor de rest gene vette)
Wanneer het past ga ik es langs bij die winkel in Oostende. Alvast bedankt !
Wanneer het past ga ik es langs bij die winkel in Oostende. Alvast bedankt !
-
van petegem
- Mountainbiker
Post by van petegem »
[quote="Josy"]Design Bike
die heeft niks van Trek-kledij in stock.
Ik ben er zelf nog maar twee keer geweest. Ik heb toen gezien dat ze redelijk wat kledij hebben, maar niet specifiek naar Trek kleding gekeken.
die heeft niks van Trek-kledij in stock.
Ik ben er zelf nog maar twee keer geweest. Ik heb toen gezien dat ze redelijk wat kledij hebben, maar niet specifiek naar Trek kleding gekeken.
- herder levi
- Mountainbiker
Re: kledij van Trek
Post by herder levi »
Dat geel windjack/regenvestje is dat van nike??Ik denk dat toch .Dat heeft mijne veloboer liggen in zijn winkel,ik dacht 57€ maat M...Lindor,Oudenaarde-Eine 055/311824. Zal voor hem geen probleem zijn om een L. of XL. te bestellen.Vanaf eind september heeft hij de volledige kledinglijn van trek/nike,wintercollectie 2006, in zijne winkel, dus de volledige catalogus zowel voor mannen en vrouwen...DoctorEvil wrote:Ik heb in een folderke van TREK een schoon geel windjack/regenvestje gezien. Helaas vind ik geen enkele winkel waar ze dit verkopen.
- DoctorEvil
- Mountainbiker
Post by DoctorEvil »
Da vestje is inderdaad van Nike, en een M zou wel eens perfect mijn maat kunnen zijn. Kunde es het adres van diene winkel volledig PB'en aub? Of hier int forum mag ook zenne !levi wrote:Dat geel windjack/regenvestje is dat van nike??Ik denk dat toch .Dat heeft mijne veloboer liggen in zijn winkel,ik dacht 57€ maat M...Lindor,Oudenaarde-Eine 055/311824. Zal voor hem geen probleem zijn om een L. of XL. te bestellen.Vanaf eind september heeft hij de volledige kledinglijn van trek/nike,wintercollectie 2006, in zijne winkel, dus de volledige catalogus zowel voor mannen en vrouwen...DoctorEvil wrote:Ik heb in een folderke van TREK een schoon geel windjack/regenvestje gezien. Helaas vind ik geen enkele winkel waar ze dit verkopen.
Thanks!
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Hier volgt het adres: Fietsen Lindor/franky de groote Nestor de tierestraat 10 9700 Oudenaarde-Eine tel:055/311824 openingsuren maandagnam. 13.00h-18.30h di/ zat.9.00h-18.00h woe/dond/vrij.9.00h-18.30h www.lindor.beDoctorEvil wrote:Da vestje is inderdaad van Nike, en een M zou wel eens perfect mijn maat kunnen zijn. Kunde es het adres van diene winkel volledig PB'en aub? Of hier int forum mag ook zenne !levi wrote:Dat geel windjack/regenvestje is dat van nike??Ik denk dat toch .Dat heeft mijne veloboer liggen in zijn winkel,ik dacht 57€ maat M...Lindor,Oudenaarde-Eine 055/311824. Zal voor hem geen probleem zijn om een L. of XL. te bestellen.Vanaf eind september heeft hij de volledige kledinglijn van trek/nike,wintercollectie 2006, in zijne winkel, dus de volledige catalogus zowel voor mannen en vrouwen...DoctorEvil wrote:Ik heb in een folderke van TREK een schoon geel windjack/regenvestje gezien. Helaas vind ik geen enkele winkel waar ze dit verkopen.
Thanks!