kledij van Trek

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
DoctorEvil
Mountainbiker

kledij van Trek

Post by DoctorEvil »

Ik heb in een folderke van TREK een schoon geel windjack/regenvestje gezien. Helaas vind ik geen enkele winkel waar ze dit verkopen.
Weet iemand waar ze veel wielerkledij hebben, en bij voorkeur dus de kledinglijn van TREK?
Liefst in West Vlaanderen, maar daarbuiten mag ook natuurlijk.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Trek heeft toch een online shop ? Volgens mij kan je terecht bij elke Trek-dealer in je buurt om te bestellen.
van petegem
Mountainbiker

Post by van petegem »

P° wrote:Trek heeft toch een online shop ? Volgens mij kan je terecht bij elke Trek-dealer in je buurt om te bestellen.
Noppes. Het is niet zo simpel om aan alle kledij van de Trek catalogus te geraken. De catalogi zijn meestal vanuit Amerika gemaakt en veelal staat er kledij in die enkel daar verkrijgbaar is.

Probeer een bij Design Bike op de Torhoutsesteenweg in Oostende.
Hij is Trekdealer en heeft redelijk wat kledij in stock.

Greetz.
DoctorEvil
Mountainbiker

Post by DoctorEvil »

Dat dacht ik ook al ... ik had nog geen enkele dealer gevonden met die kledij (enkel discovery-pakjes in overvloed, maar voor de rest gene vette)

Wanneer het past ga ik es langs bij die winkel in Oostende. Alvast bedankt !
Josy
Mountainbiker

Post by Josy »

Design Bike :(

die heeft niks van Trek-kledij in stock.
alleen die discovery-setjes en het 10/2-setje.
van petegem
Mountainbiker

Post by van petegem »

[quote="Josy"]Design Bike :(

die heeft niks van Trek-kledij in stock.

Ik ben er zelf nog maar twee keer geweest. Ik heb toen gezien dat ze redelijk wat kledij hebben, maar niet specifiek naar Trek kleding gekeken.
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

In Marialope (deelgemeente van grootstad Meulebeke) is er ook een trekdealer en die heeft meestal wel een paar sets trekkledij liggen.

mss ne keer een belleke geven (mss wel in verlof nu...)

Scoot & Bike Shop
Marialoopplaats 14
Meulebeke 8760; Belgium
Phone 051 400815
herder levi
Mountainbiker

Re: kledij van Trek

Post by herder levi »

DoctorEvil wrote:Ik heb in een folderke van TREK een schoon geel windjack/regenvestje gezien. Helaas vind ik geen enkele winkel waar ze dit verkopen.
Weet iemand waar ze veel wielerkledij hebben, en bij voorkeur dus de kledinglijn van TREK?
Dat geel windjack/regenvestje is dat van nike??Ik denk dat toch .Dat heeft mijne veloboer liggen in zijn winkel,ik dacht 57€ maat M...Lindor,Oudenaarde-Eine 055/311824. Zal voor hem geen probleem zijn om een L. of XL. te bestellen.Vanaf eind september heeft hij de volledige kledinglijn van trek/nike,wintercollectie 2006, in zijne winkel, dus de volledige catalogus zowel voor mannen en vrouwen...
DoctorEvil
Mountainbiker

Post by DoctorEvil »

levi wrote:
DoctorEvil wrote:Ik heb in een folderke van TREK een schoon geel windjack/regenvestje gezien. Helaas vind ik geen enkele winkel waar ze dit verkopen.
Dat geel windjack/regenvestje is dat van nike??Ik denk dat toch .Dat heeft mijne veloboer liggen in zijn winkel,ik dacht 57€ maat M...Lindor,Oudenaarde-Eine 055/311824. Zal voor hem geen probleem zijn om een L. of XL. te bestellen.Vanaf eind september heeft hij de volledige kledinglijn van trek/nike,wintercollectie 2006, in zijne winkel, dus de volledige catalogus zowel voor mannen en vrouwen...
Da vestje is inderdaad van Nike, en een M zou wel eens perfect mijn maat kunnen zijn. Kunde es het adres van diene winkel volledig PB'en aub? Of hier int forum mag ook zenne !
Thanks!
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

DoctorEvil wrote:
levi wrote:
Da vestje is inderdaad van Nike, en een M zou wel eens perfect mijn maat kunnen zijn. Kunde es het adres van diene winkel volledig PB'en aub? Of hier int forum mag ook zenne !
Thanks!
Hier volgt het adres: Fietsen Lindor/franky de groote Nestor de tierestraat 10 9700 Oudenaarde-Eine tel:055/311824 openingsuren maandagnam. 13.00h-18.30h di/ zat.9.00h-18.00h woe/dond/vrij.9.00h-18.30h www.lindor.be
Post Reply