Als je geen interesse hebt in het 'speelelement' van de I-Magic maar alleen in de trainingssoftware: op de ergotrainers kan je appart ook een CD-rom bestellen met analyser software voor de uitgevoerde trainingen op de erogtrainers. Prijs 12.95 €Epic wrote:Een dikke honderd euro, hoewel ik iets als een Imagic echt kan aanraden (catalyst is super), maar dat kost wel rond de 360€.chip wrote:wat is de prijs van losse rollen waar u kun op fietsen dus niet op het achterwiel
Groeten thierry
Training: rollen
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
-
Guest
Post by Guest »
- flupke
- Mountainbiker
ik heb een tacx met wervelstroomrem... 7 weerstandswaarden zijn in te stellen ... het vermogen kan je uit een grafiek halen ifv de snelheid die je rijdt en de gekozen weerstandswaarde op de tacx ...JFK wrote:Het goedkoopste model nl. T1450 Cycletrack Speedmatic.
Ik kan blijkbaar nergens vinden hoeveel watt je ongeveer* als weerstand hebt in de verschillende standen.
*Rekening houdend met de band en de versnelling enz....
stand 7 (de zwaarste) bij 60km/h geeft 850 watt ... succes!
stand 7 bij 30km/h geeft ongeveer 350Watt....
- JanMan
- Mountainbiker
Re: Rollen
Welk systeem bedoel je ?Tokke wrote:Heeft er iemand ervanringen met de nieuwste soort rollen? Het schijnt dat ze geen lawaai maken en je kan je fiets er vast in zetten.
Prijs zou schommelen rond de 150euro.
- Waarbij je je achterste wiel moet klemmen
- Waarbij je je fiets op 3 rollen zet en vrij fietst
:D