@jerommeken en Gizmo
Hoe laat vertrekken jullie in Asse?
Anders nadien in den apres bike??
Wij zijn er nog over aant denken om naar den hoebelbike in Vlezenbeek te rijden?
We zien wel?
Streets
Aalsterse bikers, verenigt U !!!
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
roveny
- Mountainbiker
Gizmo,
ik heb het gevoel dat ik u binnenkort eens ga tegenkomen ... ( zie topic 'Club Ternat' ...)
Om op uw vraag te antwoorden (hierboven) en hiermee t'forum van dienst te willen zijn ; ik heb zo'n parcourke samengesteld van 45 -55 km:
start : kleine Kerk St. Katharina Lombeek, stukje TT Ternat volgen, containerpark Ternat passeren en straat oversteken, cross parcourke tegenkomen (technisch!), via centrum Ternat richting Morret ( prachtige single tracks), oversteken naar Asbeek(!kuitenbijters), doorsteken naar Mollem (zeer specifieke ondergrond), passeren aan ex cafe 'de kilo', terug via Asbeek (restaurant de Eenhoorn, doorbijterke), andere kant van Morret ( opgelet voor gracht!), binnenweg naar St. Kat. Lombeek.
Deze route is (bijna) af, binnenkort zal ik hem rijden met mijn vaste maat; als iemand zin heeft, come along. T'zal voor de 2de helft van aug. zijn.
R

ik heb het gevoel dat ik u binnenkort eens ga tegenkomen ... ( zie topic 'Club Ternat' ...)
Om op uw vraag te antwoorden (hierboven) en hiermee t'forum van dienst te willen zijn ; ik heb zo'n parcourke samengesteld van 45 -55 km:
start : kleine Kerk St. Katharina Lombeek, stukje TT Ternat volgen, containerpark Ternat passeren en straat oversteken, cross parcourke tegenkomen (technisch!), via centrum Ternat richting Morret ( prachtige single tracks), oversteken naar Asbeek(!kuitenbijters), doorsteken naar Mollem (zeer specifieke ondergrond), passeren aan ex cafe 'de kilo', terug via Asbeek (restaurant de Eenhoorn, doorbijterke), andere kant van Morret ( opgelet voor gracht!), binnenweg naar St. Kat. Lombeek.
Deze route is (bijna) af, binnenkort zal ik hem rijden met mijn vaste maat; als iemand zin heeft, come along. T'zal voor de 2de helft van aug. zijn.
R
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Ik ga een ander ritje doen - zit aan 't gardameerStreets wrote:@jerommeken en Gizmo
Hoe laat vertrekken jullie in Asse?
- MaC'Red
- Mountainbiker
klinkt zeer goed en ik ken al aardig wat tracks rond ternat daar ik es samen met een collega een toerke van ongeveer 20 km heb uitgezet voor de andere collegas en ook voorzien is van aardig wat mooie tracks.roveny wrote:Gizmo,
ik heb het gevoel dat ik u binnenkort eens ga tegenkomen ... ( zie topic 'Club Ternat' ...)![]()
R![]()
ik zit vanaf den 13 de augustus in de ardennen dus zal voor een andere keer zijn maar uitstel is geen afstel zou ik zeggen.
Gizmo