Aalsterse bikers, verenigt U !!!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

@jerommeken en Gizmo

Hoe laat vertrekken jullie in Asse?
Anders nadien in den apres bike??

Wij zijn er nog over aant denken om naar den hoebelbike in Vlezenbeek te rijden?

We zien wel?

Streets
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

wel als mijne bikemaat meegaat dan zal dat rond 9 uur aan de start zijn en anders kan het 08.30 zijn maar met een kleine opwarming dan erbij al.
ik ben mijne maat aan het overtuigen voor die 75 km te doen maar ik weet nog van niks wat het gaat worden #-o .

Gizmo 8)
twist
Mountainbiker

Post by twist »

zeg chelleken, vanwaar in welle juist? ik ben nl. ook van welle :-)
irtimit
Mountainbiker

Post by irtimit »

Ik ben ook van de omgeving van Aalst.
Ik zou het een prima idee vinden om eens met streekgenoten
een TT te maken.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Wij gaan Hoebellen

streets
roveny
Mountainbiker

Post by roveny »

Gizmo,
ik heb het gevoel dat ik u binnenkort eens ga tegenkomen ... ( zie topic 'Club Ternat' ...) :roll:
Om op uw vraag te antwoorden (hierboven) en hiermee t'forum van dienst te willen zijn ; ik heb zo'n parcourke samengesteld van 45 -55 km:
start : kleine Kerk St. Katharina Lombeek, stukje TT Ternat volgen, containerpark Ternat passeren en straat oversteken, cross parcourke tegenkomen (technisch!), via centrum Ternat richting Morret ( prachtige single tracks), oversteken naar Asbeek(!kuitenbijters), doorsteken naar Mollem (zeer specifieke ondergrond), passeren aan ex cafe 'de kilo', terug via Asbeek (restaurant de Eenhoorn, doorbijterke), andere kant van Morret ( opgelet voor gracht!), binnenweg naar St. Kat. Lombeek.
Deze route is (bijna) af, binnenkort zal ik hem rijden met mijn vaste maat; als iemand zin heeft, come along. T'zal voor de 2de helft van aug. zijn.
R 8) 8)
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Streets wrote:@jerommeken en Gizmo

Hoe laat vertrekken jullie in Asse?
Ik ga een ander ritje doen - zit aan 't gardameer :bounce:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

roveny wrote:Gizmo,
ik heb het gevoel dat ik u binnenkort eens ga tegenkomen ... ( zie topic 'Club Ternat' ...) :roll:
Om op uw vraag te antwoorden (hierboven) en hiermee t'forum van dienst te willen zijn ; ik heb zo'n parcourke samengesteld van 45 -55 km:
start : kleine Kerk St. Katharina Lombeek, stukje TT Ternat volgen, containerpark Ternat passeren en straat oversteken, cross parcourke tegenkomen (technisch!), via centrum Ternat richting Morret ( prachtige single tracks), oversteken naar Asbeek(!kuitenbijters), doorsteken naar Mollem (zeer specifieke ondergrond), passeren aan ex cafe 'de kilo', terug via Asbeek (restaurant de Eenhoorn, doorbijterke), andere kant van Morret ( opgelet voor gracht!), binnenweg naar St. Kat. Lombeek.
Deze route is (bijna) af, binnenkort zal ik hem rijden met mijn vaste maat; als iemand zin heeft, come along. T'zal voor de 2de helft van aug. zijn.
R 8) 8)
klinkt zeer goed en ik ken al aardig wat tracks rond ternat daar ik es samen met een collega een toerke van ongeveer 20 km heb uitgezet voor de andere collegas en ook voorzien is van aardig wat mooie tracks.

ik zit vanaf den 13 de augustus in de ardennen dus zal voor een andere keer zijn maar uitstel is geen afstel zou ik zeggen.

Gizmo 8)
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

jaja
laat maar iets weten
hak de knoop door, spreek een vertrekplekje af en we zijn daar

streets
roveny
Mountainbiker

Post by roveny »

Aan alle geïntresseerden :
Toerke 45 - 55 km in omgeving Ternat,
Vertrek : zondag 20 Augustus 09.00u aan de kleine kerk van St Katharina Lombeek ( = Bosstraat).
En brengt ulen fiets mee :roll:

R 8) 8)
Post Reply