Ik heb zitten zoeken naar info mbt mtb clubs ( mtb mbt, hebt ge'm ?) op't forum, maar niet gevonden, ziehier mijn vraag :
na zo'n 1500km alleen te rijden zou ik mij willen aansluiten bij een mtb clubke, in de buurt van Ternat.
Wie kan mij wat aanraden / afraden ?
ps: het gaat wel om te rijden hé, nie om Leffekes te tellen ...
Thx,
R
De wolfkens in Roosdaal.
Die hebben een mtb club, anders daar eens kijken.
Ze zijn toch al met een groot aantal leden dus ...
Rijden met de koersvélo ook. http://www.dewolfkens.be
Ik heb wel gezien dat ze maar van oktober tot februari rijden met de mtb.
ge hebt ook nog de pajotse mountainbike club te ternat en de voorzitter van de club is de gewezen fietswinkel segers welke gelegen is ( was ) op dezelde weg van het zwembad zo een km of 2 verder denk ik.
yep, ik heb er zelf enkele keren met meegeweest toen ik begon met MTB maar ze vragen er wel na een enkele keren of je je wil aansluiten en dus ook een tenue aan te kopen en daar ik er dus juist 1 had was het gedaan met mee te gaan met hen maar ik heb er geen spijt van want nu maak ik mijn eigen kalender welke ik volg met vaste bikemaat en beste vriend Koen
anders dat alle mtb'ers van rond ternat (en ik ook dus) afspreken om 1keer per week ofzo een tour te gaan maken, en zo dus je eigen non-profit clubje opricht. ik zie dit wel zitten, wie volgt
'@ Onbekende'
ge neemt me de woorden uit de mond :
(ps : zie 'Aalsterse bikers, verenig u' hier op't forum)
nu zondag 21 om 09.00u vertrekken we vanuit St. Kat. Lombeek (kleine kerk, Bossstraat) voor uw ' non profit ' tochtje