omstreken gent
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Action-Man
- Mountainbiker
Post by Action-Man »
IK zou wel willen meerijden maar ik moet wel met den auto van moerbeke waas komen.Dat is toch een half uur rijden. hoe kan ik je herkennen en ben je niet een te snelle vogel want ik bike nog maar een maand of 6 .Ik rij met een giant model t-mobile kleur:roze met zwartlevi wrote:Zijn er mensen vanuit het Gentse die de t.t. meerijden op 21/07/05 te Sint-Denijs-Westrem.Ik doe ginds de 75 km. en vertrek rond 8.00h.Kunnen we misschien in groep rijden?
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Ik rij met nen blauwen trek fuel 98,uitrusting lindor(voornamelijk zwart en rood met wit).Auto:zwarte opel zafira.Een snelle vogel ben ik niet maar soms als er nen rappen passeert pik ik wel eens aan en dan zie ik wel hoelang...Action-Man wrote:IK zou wel willen meerijden maar ik moet wel met den auto van moerbeke waas komen.Dat is toch een half uur rijden. hoe kan ik je herkennen en ben je niet een te snelle vogel want ik bike nog maar een maand of 6 .Ik rij met een giant model t-mobile kleur:roze met zwartlevi wrote:Zijn er mensen vanuit het Gentse die de t.t. meerijden op 21/07/05 te Sint-Denijs-Westrem.Ik doe ginds de 75 km. en vertrek rond 8.00h.Kunnen we misschien in groep rijden?
- Action-Man
- Mountainbiker
Post by Action-Man »
IK normaal met een truitje van feryn aan en heb een broek aan van histor.Ik ben wel al 46 jaar oud hopelijk is dit niet te oud voor jou anders zie ik je morgen . en als ik er niet ben om 8uur 15 dan moet je niet blijven wachten.Mijn auto is een ford fiesta kleur orange
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
Hallo Bikers uit Gent,
Zijn er nog plannen om binnenkort eens af te spreken voor een mid-week training in de coté van Gent? Ik ben van Heusden. Bloso Destelbergen en Oosterzele (Gijzenzele) zijn zo een beetje mijn trainingsparcours.
Regelmatig neem ik eens de auto naar Gavere, Oudenaarde of Kluisbergen...
Groeten en tot binnenkort?
Herder Ben
http://www.herders.be
Zijn er nog plannen om binnenkort eens af te spreken voor een mid-week training in de coté van Gent? Ik ben van Heusden. Bloso Destelbergen en Oosterzele (Gijzenzele) zijn zo een beetje mijn trainingsparcours.
Regelmatig neem ik eens de auto naar Gavere, Oudenaarde of Kluisbergen...
Groeten en tot binnenkort?
Herder Ben
http://www.herders.be
- Galibier2646
- Mountainbiker
Post by Galibier2646 »
Beethoven ,
Zoals je weet ben ik erg geïnteresseerd om eens jouw route te rijden langs de kanten van Wondelgem e.d.
Voor mij mag er opnieuw worden afgesproken aan het huis van de Sport op een weekavond ( aan de befaamde Col De Blaarmeers
)
Ik ben met verlof vanaf 26/08 tem 17/09 , dus voordien of erna zal ik zeker van de partij zijn.
Zoals je weet ben ik erg geïnteresseerd om eens jouw route te rijden langs de kanten van Wondelgem e.d.
Voor mij mag er opnieuw worden afgesproken aan het huis van de Sport op een weekavond ( aan de befaamde Col De Blaarmeers
Ik ben met verlof vanaf 26/08 tem 17/09 , dus voordien of erna zal ik zeker van de partij zijn.