Nog iemand thuis donderdag en vrijdag?
Ik plan vrijdagvoormiddag een toerke op de baan te doen. Gezelschap is altijd welkom.
Aalsterse bikers, verenigt U !!!
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
ge kunt bijvoorbeeld op dezen TT al afspreken : http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=15557Gizmo wrote:daar moet iets aan te doen zijn jaop den 1 of andere bloso route of een TT'ke, we zullen da es moeten bekijken he maar nu in die vakantieperiode is dat ook niet zo evident daar er toch velen weg zijn naar iere of daare .
Gizmo
ben ook van de kanten van Aalst, meer bepaald van Denderleeuw (Welle eigenlijk). Als ik de goesting heb om te trainen, doe ik vaak het jagerspad langs de Dender.
Mss volgend jaar weer wat wedstrijden rijden, dus ik ga proberen deze topic zoveel mogelijk te volgen, dat ik op de hoogte blijf van de activiteiten
Mss volgend jaar weer wat wedstrijden rijden, dus ik ga proberen deze topic zoveel mogelijk te volgen, dat ik op de hoogte blijf van de activiteiten