Hoelang blijft het parcours daar nog liggen?
Ik ben just thuis van een weekje Catalunya en ik zou morgen of dinsdag anders nog eens naar de Kluis trekken, kwestie van toch iets van het EK mee te pikken.
30/7/2005 open wedstrijd kluisbergen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Het parcours is nu makkelijk te volgen, aangezien het diep uitgesleten is...Livios wrote:Hoelang blijft het parcours daar nog liggen?
Ik ben just thuis van een weekje Catalunya en ik zou morgen of dinsdag anders nog eens naar de Kluis trekken, kwestie van toch iets van het EK mee te pikken.
Ben vandaag naar de Elite gaan kijken. Ongelooflijk hoe die jongens daar over vlammen. En wat een massa volk!! Denk dat we Sven dankbaar mogen zijn, anders hadden er nooit zo veel toeschouwers geweest. Hij was trouwens één van de betere Belgen...
Ik heb daar ene keer een stukje moeten lopen nadat ik doorslipte op een wortel...Schiz[O] wrote:idd da. En khad geen zin (lees: de benen nie) om naar omhoog te lopenroy wrote:Da klimmetje aan de zwemkom was dat deze met al die boomwortels.
ben ik geen een keer opgeraakt. De andere meestal.
Vandaag trouwens verschillende Elites (waaronder Brentjes!!) naar boven zien lopen op die klim...
brentjes oa reed maar met 2 plateaukes vooraanFluffy wrote:Ik heb daar ene keer een stukje moeten lopen nadat ik doorslipte op een wortel...Schiz[O] wrote:idd da. En khad geen zin (lees: de benen nie) om naar omhoog te lopenroy wrote:Da klimmetje aan de zwemkom was dat deze met al die boomwortels.
ben ik geen een keer opgeraakt. De andere meestal.
Vandaag trouwens verschillende Elites (waaronder Brentjes!!) naar boven zien lopen op die klim...
Dan is zijn velooke ook lichterbambam wrote:brentjes oa reed maar met 2 plateaukes vooraanFluffy wrote:Ik heb daar ene keer een stukje moeten lopen nadat ik doorslipte op een wortel...Schiz[O] wrote: idd da. En khad geen zin (lees: de benen nie) om naar omhoog te lopen
En als ik hem op het middenblad bovengeraak, moet Brentjes dat ook wel kunnen... Misschien had hij verkeerd geschakeld of werd hij gehinderd?
- biker steven
- Mountainbiker
Post by biker steven »
weet er iemand met welke banden je het best reed in het kluisbos?
ik zag dat ik met een heel ander profiel reed en met een veel dunnere band, tja ik ken daar ook niet zoveel van
ik zag dat ik met een heel ander profiel reed en met een veel dunnere band, tja ik ken daar ook niet zoveel van