komt die op een hobbelig stukje niet afgewippelt ofzo.
ik heb het nog niet geprobeerd.
alleen met het gedacht dat die afwipt.
maar donderdag fiets trug halen.
ga ik er ook eentje halen.
vooral tegen beestjes en in de winter tegen rondvliegend slijk
Post by ghostinaction »
Na lang getwijfel en vergelijk heb ik gisteren een sportbril gekocht met glazen op correctie.Het kon nog wel met sportbril zonder correctie,maar ik moest op sommige TT's toch wel te hard beginnen oogjesknijpen. Een Oakley gekozen omdat hier geen inserts worden gebruikt.Bij het vergelijken toch wel voor de degelijkheid gekozen,de Adidas Evil Eye vond ik te slapjes voor de dag komen (maar das persoonlijk).Dankzij mijn opticien nog wat euro's bespaard : niet de glazen van Oakley (om en bij de 100 Euro PER GLAS!) maar via zijn eigen glasleverancier de glazen op correctie verkregen (prijs!!) Superservice gekregen :verkennend gesprek,oogtest,oogmeting,mss wel 20 brillen uitgepakt,huidige gewone bril 'gerenoveerd',foto genomen om positie v/d bril te bepalen en zelfs voorgesteld als mijn montuur niet voor mijn verlof wordt geleverd dat ik een 'vervang-Oakley' krijg met mijn glazen erin.Klasse!Niet de goedkoopste,maar in dit geval volledig gerechtvaardigd.Dus wie in de regio Waasland kiest voor een complete service : optiek Onghena te Nieuwkerken-Waas,een referentie.Point7 wrote:Ik draag dus ALTIJD lenzen. Ik heb dus geen speciale zonnebril met glazen op maat ofzo.
Post by $mokeyJoe »