Vandaag ook nog eens gaan kijken. Ligt al stukken vettiger dan dinsdag. Gereden met skinny jimmy(light) en 3/4 van het parcours heb je voordeel met die banden(allé vandaag toch). De stukken waar je wotels tegenkwam voelde ik me nt veilig.
Iemand(die kan biken en kennis heeft inzake), welke is de ideale bandenkeuze als het lichtjes nat ligt in kluisbergen?
30/7/2005 open wedstrijd kluisbergen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ok drie rondjes getraind
voldoende om moe te zijn....
prachtige mtb !!!
en dan kom je nys tegen in tegenovergestelde richting
en hij ging nog opzij voor mij
ik heb me vooral door die buitenlandse meisjes laten voorbijsteken...
wat een figuurtjes zeg
wat durven die afdalen, ik kon ze niet volgen...
dit was een gratis toertocht met de wereldelite!!
voldoende om moe te zijn....
prachtige mtb !!!
en dan kom je nys tegen in tegenovergestelde richting
en hij ging nog opzij voor mij
ik heb me vooral door die buitenlandse meisjes laten voorbijsteken...
wat een figuurtjes zeg
wat durven die afdalen, ik kon ze niet volgen...
dit was een gratis toertocht met de wereldelite!!
- Animal
- Mountainbiker
Ik ga morgen ook een poging doen in de open klasse
Maar zal deze avond al vertrekken en overnachten in een tentje, dit kan daar toch of is er daar niets voorzien voor kampeerders??
Op de site las ik in het programma dat het vrijdag tot 18 registratie is?
betekent dit dat wanneer men zaterdag morgen arriveert zich voor de start van da open klasse niet meer kan registreren of ben je wanneer je on-line bent ingeschreven automatisch geregistreert en kun je dan smorgens toch nog je startnr en chip komen afhalen??
Ik arriveer deze avond in ieder geval na 18u ben on-line ingeschreven en was van plan om morgenvroeg rond 7u mijn startnr en chip af te halen!!
Dit kan toch wel??
Maar zal deze avond al vertrekken en overnachten in een tentje, dit kan daar toch of is er daar niets voorzien voor kampeerders??
betekent dit dat wanneer men zaterdag morgen arriveert zich voor de start van da open klasse niet meer kan registreren of ben je wanneer je on-line bent ingeschreven automatisch geregistreert en kun je dan smorgens toch nog je startnr en chip komen afhalen??
Ik arriveer deze avond in ieder geval na 18u ben on-line ingeschreven en was van plan om morgenvroeg rond 7u mijn startnr en chip af te halen!!
Dit kan toch wel??
Dit stond in de mail die ik kreeg bij bevestiging van mijn inschrijving...Animal wrote:Ik ga morgen ook een poging doen in de open klasse
Dit kan toch wel??
"De rugnummers kunnen afgehaald worden vanaf 07.00 uur in het logistiek centrum (wegwijzers zullen de plaats aanwijzen).
Start om 09.00 uur"