jullie mening over de Polar CS200
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Allen die interesse hebben: op een ander forum heb ik reeds een uitvoerig testverslag geplaatst van de CS 200 inclusief cadans. Heb de kadans echter enkel op de koersfiets staan en via 2e stuurmontage en snelheidssensor zonder kadans de zaak op m'n MTB gemonteerd. De link naar het andere forum, waar volgens mij ondertussen zeer veel correcte info over het toestel staat: http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
na 3 weken geleden besteld te hebben heb ik mijne CS200 cad daarstraks bij Van Eyck in Tessenderlo mogen ophalen, heb hem al gemonteerd en zal morgen overgaan tot het testen.
het monteren en correct plaatsen van de sensoren ging niet zo makkelijk als gehoopt maar het kan niet altijd plug and play zijn... .
het monteren en correct plaatsen van de sensoren ging niet zo makkelijk als gehoopt maar het kan niet altijd plug and play zijn... .
-
LoXoS
- Mountainbiker
Laat iets weten hé ivm cadans ...Griffon wrote:na 3 weken geleden besteld te hebben heb ik mijne CS200 cad daarstraks bij Van Eyck in Tessenderlo mogen ophalen, heb hem al gemonteerd en zal morgen overgaan tot het testen.
By the way, zou dat magneetje dat erbij zit voor op een spaak te monteren, apart verkrijgbaar zijn voor op mijn tweede set wielen?
Ben juist terug van een tochtje van ongeveer 2 uur, en moet zeggen dat die CS200 goed werkt, ik had een beetje schrik van de afstand tussen zender en ontvanger maar de gehele rit geen enkele hapering gehad.
als we even stopte, kwam er pauze op te staan en hij hernam onmiddelijk bij vertrek.
alleen het getuut als ik boven of onder mijn limiet zat was vervelend maar dat heb ik zojuist ook uitgeschakeld.
De cadans werd ook goed weergegeven alleen weet ik niet of dit zo nuttig is tijdens het MTBen en heb er ook niet zo fel op gelet tijdens de rit.
als ik op de rollen fiets, let ik hier wel constant op en misschien zal dit tijdens een rit op de baan ook meer het geval zijn.
strak ne keer proberen de gegevens over te zetten naar PC en het boekske ne keer doorlezen.
als we even stopte, kwam er pauze op te staan en hij hernam onmiddelijk bij vertrek.
alleen het getuut als ik boven of onder mijn limiet zat was vervelend maar dat heb ik zojuist ook uitgeschakeld.
De cadans werd ook goed weergegeven alleen weet ik niet of dit zo nuttig is tijdens het MTBen en heb er ook niet zo fel op gelet tijdens de rit.
als ik op de rollen fiets, let ik hier wel constant op en misschien zal dit tijdens een rit op de baan ook meer het geval zijn.
strak ne keer proberen de gegevens over te zetten naar PC en het boekske ne keer doorlezen.
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Gezien dat bij de overige polars, en ook bij andere merken, het geval is, zal dat hier ook wel zijn.LoXoS wrote:Laat iets weten hé ivm cadans ...Griffon wrote:na 3 weken geleden besteld te hebben heb ik mijne CS200 cad daarstraks bij Van Eyck in Tessenderlo mogen ophalen, heb hem al gemonteerd en zal morgen overgaan tot het testen.
By the way, zou dat magneetje dat erbij zit voor op een spaak te monteren, apart verkrijgbaar zijn voor op mijn tweede set wielen?
Je kan in ieder geval een extra speedsensor kopen, dus lijkt het me niet meer dan logisch dat ook het magneetje los te koop zal zijn.
Anders probeer eens met het magneetje van je vorige teller. Wie niet waagt, niet wint.
En anders eens binnenspringen in een Polar service center : daar zullen ze dat toch zeker los hebben liggen.
-
El Grande
- Mountainbiker
Ik ben anderhalve week geleden ook een CS200 gaan kopen. Ik zo content naar huis gereden en ik begon alles in te stellen. Ineens viel alles weg. Toen kwamen alle cijferkes en letterkes erop. Ik liet toen maar even het computerke liggen en een halfuurtje later wou ik het terug instellen en weer van dat.
Ik terug naar de winkel en ze belde naar Polar of ze wisten van dit probleem of dat dit een geïsoleerd geval was.
Bij Polar zeiden ze dat ze een 5-tal gevallen hebben gehad met dezelfde problemen. Zowel bij de CS100 en CS200. Computerke is nu naar Polar en ondertussen zit ik hier rond te rijden zonder statistieken aangezien ik in een euforische bui mijn ander computerke had verwijderd.
Nu ik hier die positieve reacties lees, kan ik niet wachten tot ik diee CS200 terug in mijn pollekes heb.
Ik terug naar de winkel en ze belde naar Polar of ze wisten van dit probleem of dat dit een geïsoleerd geval was.
Bij Polar zeiden ze dat ze een 5-tal gevallen hebben gehad met dezelfde problemen. Zowel bij de CS100 en CS200. Computerke is nu naar Polar en ondertussen zit ik hier rond te rijden zonder statistieken aangezien ik in een euforische bui mijn ander computerke had verwijderd.
Nu ik hier die positieve reacties lees, kan ik niet wachten tot ik diee CS200 terug in mijn pollekes heb.