MTB - bikepartners m/v West Vlaanderen (Westhoek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
Looney-biker
Mountainbiker

MTB - bikepartners m/v West Vlaanderen (Westhoek)

Post by Looney-biker »

jeet jeet,

ik zoek beginnende! bikepartner (s) om geregeld in het weekend eens een toer te doen ... ... of tijdens de vakanties ... liefst jonge gasten 20 -24 (ben zelf 23 en een beginnende biker) mag m/v zijn ...

Ik woon in Menen dus als je in dezelfde regio woont is dat een pluspunt ... mijn bikeparcours zijn dat van Ieper - Zonnebeke (beselare) - Kemmel

laat iets weten : privé op op dit forum zodat we kunnen afspreken

groensels (en ook wat fruit) :P

Mathieu :colors: :colors:
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

ik ben wervikaan maar ben wel nie beginnend... Moest ge ne keer goesting hebben om met me mee te komen laat je iets weten via mail (of messenger) ik heb je al in mijn lijst geplaatst.... Ge ziet wel he mijn mail: tiles02@hotmail.com
mario
Mountainbiker

Post by mario »

Ben ook van Menen , maar wel al iets ouder 31. Beginner ben ik niet, maar het lijkt er wel op :bounce: .

Mario
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

Ben van wevelgem maar wel nie tussen 20 en 24 jaar!!
12 jaar :oops: Maar ben ook niet beginnend!! allijkt dat grappig!! :wink:
D_V
Mountainbiker

Kortrijk

Post by D_V »

beginnende biker uit kortrijk hier. laat maar iet weten!!! ben er trouwens 27
brammo
Mountainbiker

chill ...

Post by brammo »

ello,

ik ben er 23/m van kortrijk/langemark. Ik Mountainbike regelmatig alleen regio heuvelland of regio Kortrijk en met 2 of meer is dat natuurlijk veel leuker. Mijn fiets is niet meer van de nieuwste maar geraakt overal op en af :)
Je mag me gerust contacteren als je eens een toerke doet.

greetz
contacteer me op:
bram.mahieu@telenet.be
RACING ANIMAL
Mountainbiker
Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3

Post by RACING ANIMAL »

Ikzin van Ieper, afkomstig van Wervik. Ik ben 24 en eigenlijk geen beginner. Ben eigenlijk competitierenner bij de elite maar het is altijd eens tof om eens in groep te gaan rijden. Goed voor de moraal.
Als je goesting hebt moet je het maar laten weten :-)
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Eigenlijk ben ik ook nog op zoek naar een trainingspartner. Neem nu mijn MP3 speelerke mee en ik begin nu wel al een beetje doof te worden. Dus een partner om een klappeke mee te doen is altijd welkom
Wie : omg Ieper, Zonn, Geluwe, Menen
Wanneer : in de week meestal de woensdagavond, ik vertrek dan rond 19u voor een ritje van ongeveer anderhalf uur en de vrijdag, vetrek rond 17u voor een ritje van 2tal uren. Afhankelijk van de prestaties in de week rij ik nog de zaterdagnamiddag (2tal uren) en rij zeker de zondagvoormiddag, 3tal uren. Afhankelijk vn het weer met MTB (als het droog is) of koersfiets.
Snelheden : met MTB een gem van 22 à 23 als ik het heuvelland opzoek, met de koersfiets is dat meestal een gemin van 28 km/u.
Voila, dat is het zo een beetje.
Let wel, volgende week ben ik wel met congé dus zal het niet lukken.
Laat maar iets weten
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

aha, toch een topic over mijn streek

ik ben van geluwe, 20jaar en ik ga vooral de dinsdag mountainbiken en in het weekend probeer ik nog een toertochtje te doen. al wie zin heeft om eens mee te gaan moet het me maar laten weten (aangezien ik nog voetbal mogen de toertochten wel niet de zondag vallen (tenzij t winterstop is natuurlijk) :wink: )
TomKdo
Mountainbiker

Post by TomKdo »

Hoi, ik ben uit het Ieperse, 19 jaar en ik zoek ook iemand om samen te gaan mountainbiken. Tourtochten heb ik nog niet gedaan. Meestal ga ik gaan rijden in het heuvelland, Zonnebeke en wijde omgeving.
Post Reply