Ja daar ben ik nog niet helemaal over uit
Wou eerst een Cube Ltd5 kopen maar die schijnen moeilijk te leveren te zijn ?
Tenminste dat heb ik verscheidene keren voorbij zien komen.
Maar ik vond de Radon ZR Evo I of II en de Radon ZR Limited XT ook wel erg leuk eruit zien.
Ik weet niet wat jullie daarvan vinden ?
Of hebben jullie nog tips ?
Ben eigenlijk een beginnend mountainbiker, heb wel een crosshybride in de schuur staan maar dat is meer voor het "Ah leuk een bospaadje" werk dan echte mountain-bike routes af te struinen
De Cube LTD 5 is een zeer goede bike hoor !!!
(Mss een wat te grote uitgave voor beginnende biker ?!?)
Over de Radon weet ik niet veel (lees:niks)... maar er zullen wel medebikers zijn die met Radon rijde en hun ervaringen kwijt willen !!!
t is zeker de moeite waardt om in duitsland te kijken in vergelijk zijn de fietsen goedkoper als in nl . ik weet niet hoe t in belgie zit met t prijs verschil. maar ik heb mn racefiest wel ff 500 euris goedkoper dan in nl gekocht. jammer genoeug wordt american eagle (mtb) niet in duitsland verkocht dus daarmee heb ik alwel problemen gehad met onderdelen vervangen. dus finacieel geeft t wel en voordeel maar kijk wel of een lokale fietsenboer een goede is en de juiste kontacten heeft. en kijk echt eens naar de canyon fietsen in duistland super fiesten volgen de bike voor nog een schappelijke prijs